ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۶ بزرگراه فتح-پلاک ۱۲۰-طبقه ۴-واحد ۹
  • درباره ما : شرکت آتین صنعت رسپینا با شماره ثبت ۴۶۸۴۳۵ از سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی کار خود را آغاز نموده و برنامه ی مدون و از پیش تعیین شده ای جهت رفع نیاز به واردات کالاهای اساسی مانند کمپرسور و پمپ های پالایشگاهی ، نیروگاهی و پتروشیمی دارد. ما وظیفه خود را بر این دیدیم که با اتکا به تجربه ی مهندسین ایرانی و هم چنین علم مهندسین جوان شاغل در شرکت تمامی نیازها اعم از تامین قطعه ، ساخت و همچنین مباحث محا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آتین صنعت رسپینا با شماره ثبت ۴۶۸۴۳۵ از سال ۱۳۸۵ به صورت رسمی کار خود را آغاز نموده و برنامه ی مدون و از پیش تعیین شده ای جهت رفع نیاز به واردات کالاهای اساسی مانند کمپرسور و پمپ های پالایشگاهی ، نیروگاهی و پتروشیمی دارد.

    ما وظیفه خود را بر این دیدیم که با اتکا به تجربه ی مهندسین ایرانی و هم چنین علم مهندسین جوان شاغل در شرکت تمامی نیازها اعم از تامین قطعه ، ساخت و همچنین مباحث محاسباتی را برطرف نماییم.

    شرکت آتین صنعت رسپینا مجهز به دستگاههای پیشرفته جهت تولید انواع قطعات در بخش دوار ازقطر یک میلیمتر تا قطر ۳۰۰۰ میلیمتر و در بخش قطعات تخت از کوچکترین باکس مورد نیاز تا ابعات ۲۰۰۰x۲۰۰۰x۲۰۰۰ را به صورت CNC ماشین کاری نموده و بسته به نوع تلرانس لحاظ شده برای هرقطعه عملیات لپینگ ، سنگ زنی ، پولیش کاری و … در داخل شرکت انجام می پذیرد.

    نیروی انسانی شاغل در داخل قسمت مهندسی از مدرک دکترا و فوق لیسانس استفاده شده که تجربه در کنار علم راهگشای حل مسائل مهم و پیچیده صنعتی در راستای تولید به روش مهندسی معکوس و هم چنین طراحی پایه می باشد.

    نیروی شاغل در بخش کارگاهی با تحصیلات آکادمیک از فوق دیپلم تا فوق لیسانس بوده که تجربه در کنار حرفه ی تجربی توانسته کاری با کیفیت و دقت جهانی به مشتریان خود عرضه کند.

    در آخر با توجه به اوضاع مبهم اقتصادی و صنعتی در داخل کشور و هم چنین اوضاع گنگ اقتصادی در سراسر دنیا ، پایه ی تحول را بر علم بنیان نهادیم تا جوابگوی تمامی نیازهای بشری گردد.

    بستن