ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-شهرک صنعتی توس-فاز ۲
  • درباره ما : مجموعه مونوپمپ بهلول اولین و بزرگترین سازنده مونوپمپ در ایران و خاورمیانه می باشد. این واحد فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ با تولید پمپ های کف کش آغاز نمود و با توجه به نیاز مبرم صنایع مختلف، مخصوصا صنایع نفت و پتروشیمی اقدام به تولید پمپ های با راندمان بالا، کارکرد مطمئن و استهلاک پایین جهت انتقال مشتقات نفتی و گل حفاری و انتقال کلیه مواد با غلظت بالا نمود.از طرفی با توجه به کیفیت بالا در سا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه مونوپمپ بهلول اولین و بزرگترین سازنده مونوپمپ در ایران و خاورمیانه می باشد. این واحد فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ با تولید پمپ های کف کش آغاز نمود و با توجه به نیاز مبرم صنایع مختلف، مخصوصا صنایع نفت و پتروشیمی اقدام به تولید پمپ های با راندمان بالا، کارکرد مطمئن و استهلاک پایین جهت انتقال مشتقات نفتی و گل حفاری و انتقال کلیه مواد با غلظت بالا نمود.
    از طرفی با توجه به کیفیت بالا در ساخت، مونتاژ و خدمات گسترده فنی و گارانتی مطلوب محصولات، با استقبال گسترده صاحبان صنایع در داخل کشور رو به رو شد ،بدین وسیله مونوپمپ بهلول با ۳۵ سال سابقه درخشان و تکیه بر مهندسان مجرب و کارآزموده، آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت های فعال در زمینه صنایع نفت و پتروشیمی اعلام می دارد.

    بستن
محصولات
مونوپمپ مواد غلیظ
مونوپمپ مواد جامد
دوزینگ پمپ
پمپ سانتریفیوژ (Centrifugal Pump) یا گریز از مرکز
پمپ بشکه ای – پمپ تخلیه بشکه