ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۹۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - بزرگراه فتح (بین کیلومتر ۴ و ۵ جاده قدیم کرج) - خیابان فتح ۲۱ - شماره ۲۶
  • درباره ما : صنایع واکیوم پارس، اولین و بزرگترین تولید کننده پمپ ها و کمپرسور های هوا و گاز از نوع رینگ مایع (liquid ring vacuum pumps and compressors) در ایران میباشد. همچنین عنوان اولین تولید کننده پکیج های تخصصی این نوع از پمپ ها در ایران بر اساس استاندارد API ۶۸۱ را به خود اختصاص داده است که در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر این شرکت صنایع واکیوم پارس، اولین و بز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنایع واکیوم پارس، اولین و بزرگترین تولید کننده پمپ ها و کمپرسور های هوا و گاز از نوع رینگ مایع (liquid ring vacuum pumps and compressors) در ایران میباشد.

    همچنین عنوان اولین تولید کننده پکیج های تخصصی این نوع از پمپ ها در ایران بر اساس استاندارد API ۶۸۱ را به خود اختصاص داده است که در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی مورد استفاده قرار می گیرند.

    علاوه بر این شرکت صنایع واکیوم پارس، اولین و بزرگترین تولید کننده پکیج های بلوئرهای هوا و گاز از نوع جابجائی مثبت (Roots type positive displacement) در ایران میباشد. در زمینه این محصول، این شرکت با همکاری تکنولوژیک با شرکت اعظم Atlas Copco بلژیک محصولات خود را به مشتریان گرامی عرضه می نماید.

    بستن
محصولات
پمپ وکیوم رینگ مایع سری PVI
بلوئر روتس سری PVPack
بلوئر سانتریفیوژ سری ZM
پکیج تخصصی کمپرسور رینگ مایع
کمپرسور اسکرو سری GA
بلوئر توربو سری KA