ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۲۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-شهرری-جاده ورامین-قلعه نو-جاده آتشکده ری-شهرک صنعتی عشق آباد-ابتدای شهرک ری موزییک
  • درباره ما : این شرکت با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید موزاییک با برند ری موزاییک مفتخر است محصولات خود را از بهترین مواد اولیه طبیعی تهیه نموده و با بهترین دستگاههای روز دنیا فرآوری می نماید. واحدهای تولیدی این شرکت در حریم شهر تهران می باشد. این امر از نظر کرایه حمل برای مصرف کننده حائز اهمیت می باشد.درباره محصول :محصولات ویبره – پرسی این شرکت با علامت تجاری ری موزاییک rey mosaic در پشت محصول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت با بیش از ۵۰ سال سابقه در تولید موزاییک با برند ری موزاییک مفتخر است محصولات خود را از بهترین مواد اولیه طبیعی تهیه نموده و با بهترین دستگاههای روز دنیا فرآوری می نماید. واحدهای تولیدی این شرکت در حریم شهر تهران می باشد. این امر از نظر کرایه حمل برای مصرف کننده حائز اهمیت می باشد.
    درباره محصول :
    محصولات ویبره – پرسی این شرکت با علامت تجاری ری موزاییک rey mosaic در پشت محصول قابل تشخیص می باشد. این امر علاوه بر متمایز کردن این محصول باعث چسبندگی بهتری نیز به ملات کف میشود.
    محصولات پرسی و واش بتن در مرحله فرآوری توسط دستگاه ساب ۱۰ کله ، کالیبر ، پرداخت یا فرچه میخورد. این پروسه در واش بتن بدلیل از بین بردن تیزی سنگها و شناخت بیشترسطح حائز اهمیت است. و سبب عدم آسیب دیدگی برای کودکان و سالمندان میشود.
    موارد مصرف محصولات :
    ویلاها ، حیاط منازل مسکونی ، پشت بامها ، زیر پارکت و لمینت ، پارکینگها ، راهروها ، بالکن ، رمپ پارکینگ ، کف و دور استخر ، معابر عمومی و پارکها ، کف لوله های صنعتی ، پیاده روها ، دفاتر کار و تجاری ، کف رستورانها ، تالارها و سالن های اجتماعات ، مترو ، مدارس و ...

    بستن
محصولات
موزاییک
واش بتن
سنگ مصنوعی
سنگ نمره رودخانه ای
سنگ نما بادبر
جدول
باند
کفپوش بتنی