ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-خیابان خواجه عبدا… انصاری-خیابان کرمی ابرده (چهاردهم)-کوجه زروان-پلاک ۱۴-واحد ۷
  • درباره ما : شركت مهندسي بریسکان در سال ۱۳۸۲ توسط گروهي از مديران و كارشناسان معتقد و با تجربه صنعت ساختمان كشور شكل گرفته كه در اين زمينه، از بدو تاسيس تا كنون طرح ها و پروژه هاي متعددي را در زمينه هاي اجرا و ساخت پروژه هاي عمراني و صنعتي در سطح كشور در دست اجرا دارد. لازم به ذكر است مدیران اين شركت افتخار همكاري با شركت هاي جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، مناطق نفتخيز جنوب، مناطق نفت مركزي، پايا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت مهندسي بریسکان در سال ۱۳۸۲ توسط گروهي از مديران و كارشناسان معتقد و با تجربه صنعت ساختمان كشور شكل گرفته كه در اين زمينه، از بدو تاسيس تا كنون طرح ها و پروژه هاي متعددي را در زمينه هاي اجرا و ساخت پروژه هاي عمراني و صنعتي در سطح كشور در دست اجرا دارد.

    لازم به ذكر است مدیران اين شركت افتخار همكاري با شركت هاي جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، مناطق نفتخيز جنوب، مناطق نفت مركزي، پايانه هاي نفتي، جهاد كشاورزي، سازمان زندانها، شهرداري تهران، قرارگاه سازندگي خاتم الانبياء را در راستاي آباداني و شكوفايي كشور در كارنامه خود دارا مي باشند.

    در اين زمينه شركت مهندسي بریسکان كليه فعاليت هاي خود را بر اساس اعتقاد به امانت و تعهد حرفه اي در رعايت اصل صداقت و درستي و تفكر و گفتگو و هم انديشي در كليه سطوح و التزام به سرعت و دقت و كيفيت پایه گذاری نموده است.

    بستن
محصولات
پنجره يو پی وی سی ثابت پایه اصلی در انواع طرحهای ترکیبی
پنجره يو پی وی سی ثابت در ترکیب تک حالته
پنجره UPVC دو حالته
پنجره UPVC فرانسوی
پنجره يو پی وی سی فولكس واگنی
پنجره UPVC كلنگی