ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۳۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-کیلومتر ۱۰ بزرگراه آسیایی-بعداز سه راه فردوسی-مقابل جاده شهرک صنعتی توس
  • درباره ما : شرکت صنایع روشنایی سوتارا در سال ۱۳۶۲ با هدف تولید انواع چراغ و پایه چراغ در مساحتی بالغ بر ۱۰,۰۰۰ متر مربع تاسیس گردید. هم اکنون این شـرکت با مدنظر قراردادن شعار ”بیشتـر تلاش می کنیم تا زیبـاتر ببینید” و سلیقه عـالی پسـندمشتریان خـود ، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان طیف وسیعی از محصولات ، شامل انواع چراغ های : اداری ، تزئینی، صنعتی، پـارکی پروژکتـوری ، خیابـانی و پایه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت صنایع روشنایی سوتارا در سال ۱۳۶۲ با هدف تولید انواع چراغ و پایه چراغ در مساحتی بالغ بر ۱۰,۰۰۰ متر مربع تاسیس گردید. هم اکنون این شـرکت با مدنظر قراردادن شعار ”بیشتـر تلاش می کنیم تا زیبـاتر ببینید” و سلیقه عـالی پسـندمشتریان خـود ، به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان طیف وسیعی از محصولات ، شامل انواع چراغ های : اداری ، تزئینی، صنعتی، پـارکی پروژکتـوری ، خیابـانی و پایه چـراغ های مرتبط ، محصـولات خود را در بازارهای سراسر ایران و کشـورهای همسایه و آسیای میانه عرضـه می نماید .

    این شرکت با داشتن واحد های مختلف شامل : تحقیق وتوسعه،طراحی،آزمایشگاه اندازه گیری منحنی پخش نور،آزمایشگاههای مجهز کنترل فرایند رنگ و تجهیزات الکتریکی ، آزمایشگاه سنجش IP ،قالب سازی ، تزریق پلاستیک، دایکاست، ریخته گری، فلـزکاری ، جـوشکاری، شستـشو شيميايي و سنـدبلاسـت ، خطـوط پیشرفته رنـگ پـودر الکترواستاتیک و رنگ مایع پلی اورتان، مونتاژ ، مهندسی فـروش ، بازرگانی داخلی وخارجی و مدیران و پـرسـنل مجـرب و بااستفاده از مواد اولیه مرغوب، سرعت در تولیـد و تحویل، کنترل کیفیت مستمر، نـوآوری وطراحی مدل های جدید و متنـوع مطابق با استانداردهای معتبر داخلی و اروپایـی ،سعی در توسعـه کمی و کیفی محصـولات خود داشته و رضایتمندی شما مشتـری گرامی رابه عنـوان محور اصلی اهـداف خود قرار داده است .

    در راستای نیل به این هدف بعنوان اولیـن شرکت تـولید کننده چـراغ های روشنـایی در شـرق کشورمـوفق به دریافت پروانه کاربـرد علامت استـاندارد ملی ایـران گشتـه ایم. .صنایع روشنایی سوتارا پیشگام در طراحی علمی و متنـوع محصولات افتخاردارد همچون گذشته نور را در شکل صحیح خود وارد محیط زندگی و کار نموده و بر خود ببالد. دراین میان نظـرات شما مصرف کننده گرامی راهنما ومشوق پرسنل این شرکت می باشد.

    بستن
محصولات
فانوس
مارگون
گیلدا
سطل زباله داریا
لیندا
کیانا