ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۸۲ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : www.aparat.com/khdco.ir
  • آدرس : تهران- رباط کریم -شهرک صنعتی نصیر آباد- خیابان دکتر حسابی ۸ -پلاک E۳۵
  • درباره ما : شرکت کارا هیدرولیک دماوند از سال ۱۳۸۷ و در زمینه تولید انواع بالابر پشت خودرویی پا به عرصه صنعت کشور نهاد . سالها تجربه و داشتن دانش کافی و همچنین شناخت عمیق از صنعت بالابر و جرثقیل کشور انگیزه لازم را برای موسسان و مهندسان ایجاد کرد تا با ورود به این عرصه راه را برای ایجاد اشتغال و تولید محصولات با کیفیت هموار کنند. انواع بالابر های پشت خودرویی با مکانیزم های تلسکوپی – مفصلی &nda ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت کارا هیدرولیک دماوند از سال ۱۳۸۷ و در زمینه تولید انواع بالابر پشت خودرویی پا به عرصه صنعت کشور نهاد . سالها تجربه و داشتن دانش کافی و همچنین شناخت عمیق از صنعت بالابر و جرثقیل کشور انگیزه لازم را برای موسسان و مهندسان ایجاد کرد تا با ورود به این عرصه راه را برای ایجاد اشتغال و تولید محصولات با کیفیت هموار کنند.

    انواع بالابر های پشت خودرویی با مکانیزم های تلسکوپی – مفصلی – تلسکوپی مفصلی – آکاردئونی با متراژهای کاری مختلف در کارا هیدرولیک دماوند تولید می گردد.

    محصولات ما با کیفیت بالا و قابل رقابت با محصولات مشابه طراحی و تولید می گردند. کلیه مراحل طراحی و ساخت محصولات توسط مهندسان و متخصصان شرکت صورت می گیرد . دوام بالا ، ایمنی و کارایی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در طراحی و تولید از شاخصه های مهم محصولات تولیدی ما می باشد .

    بستن
محصولات
بالابر تلسکوپی KT150-3S
بالابر مفصلی – تلسکوپی KZ120
بالابر مفصلی K110
بالابر آکاردئونی SK120
بالابر مفصلی – تلسکوپی KZ190
بالابر تلسکوپی KTJ220
بالابر نفری – Man lift
بالابر صنعتی کارا هیدرولیک دماوند