ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -بزرگراه فتح -نرسیده به پل کن-خیابان نورد
  • درباره ما : شرکت ممتاز پمپ در سال ۱۳۵۲ در دو بخش ریخته گری و ماشین کاری تحت عنوان کارگاه ممتاز پمپ تاسیس شد و در سال ۱۳۶۴ به شرکت ممتاز پمپ تغییر نام داد. تولیدات این شرکت شامل قطعات ریخته گری، پمپ های توربینی طبقاتی (انواع پمپ های عمودی) با ظرفیت ۲۰ الی ۲۰.۰۰۰ متر مکعب بر ساعت و الکتروموتورهای هالو شفت عمودی تا توان ۳۰۰ اسب (۲۲۰ کیلووات) است و این شرکت به عنوان اولین و تنها تولید کننده الکتروموتوره ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ممتاز پمپ در سال ۱۳۵۲ در دو بخش ریخته گری و ماشین کاری تحت عنوان کارگاه ممتاز پمپ تاسیس شد و در سال ۱۳۶۴ به شرکت ممتاز پمپ تغییر نام داد. تولیدات این شرکت شامل قطعات ریخته گری، پمپ های توربینی طبقاتی (انواع پمپ های عمودی) با ظرفیت ۲۰ الی ۲۰.۰۰۰ متر مکعب بر ساعت و الکتروموتورهای هالو شفت عمودی تا توان ۳۰۰ اسب (۲۲۰ کیلووات) است و این شرکت به عنوان اولین و تنها تولید کننده الکتروموتورهای عمودی در کشور به شمار می رود. در سال ۱۳۸۹، متخصصان اين شركت موفق به ريخته گری فولاد استينلس استيل داپلكس گرديدند كه موفقيتی جديد برای اين شركت در زمینه استفاده از اين آلياژ مقاوم در صنايع دريايی محسوب می شود.
    شرکت ممتاز پمپ همچنین دارای سابقه درخشانی در تولید انواع مته های حفاری از قبیل مته های جارز ، داندو ، روستون ، روپ ساکت و سایر مته های حفاری برای چاه های عمیق و نیمه عمیق می باشد!

    بستن
محصولات
پمپ های آتش نشانی (Firefighting)
پمپ های عمودیVS
پمپ های فشار بالای افقی
الکتروموتورهای عمودی