ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید مطهری-پلاک ۴۲
  • درباره ما : شرکت رادیان پرتو در سال ۱۳۷۲ به منظور طراحی، ساخت و خدمات UPS تاسیس گردید و در ادامه موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت پیلر (PILLER)آلمان گردید که اولین و بزرگترین تولید کننده همزمان UPS های استاتیکی و دینامیکی در دنیا می­باشد. این شرکت تاکنون موفق گردیده در داخل ایران با نصب بیش از هشتصد دستگاه PILLER آلمان اعم از دینامیکی و استاتیکی به همراه ارائه خدمات پس از فروش به تجربه وافر و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت رادیان پرتو در سال ۱۳۷۲ به منظور طراحی، ساخت و خدمات UPS تاسیس گردید و در ادامه موفق به اخذ نمایندگی انحصاری شرکت پیلر (PILLER)آلمان گردید که اولین و بزرگترین تولید کننده همزمان UPS های استاتیکی و دینامیکی در دنیا می­باشد.

    این شرکت تاکنون موفق گردیده در داخل ایران با نصب بیش از هشتصد دستگاه PILLER آلمان اعم از دینامیکی و استاتیکی به همراه ارائه خدمات پس از فروش به تجربه وافر و خدمات انحصاری دست یابد که به نوبه خود در صنعت برق کم نظیر می­باشد. شرکت PILLER با یکصد سال تجربه، طیف وسیعی از فن آوری UPS های استاتیک و دینامیک از ظرفیت ۳KVA تا ۵۰MVA را تولید می­کند و همواره به مشتریانش توصیه می­کند، بهترین راه­حل برای کاربردهای خاص و داشتن برقی مطمئن و بدون وقفه و مطابق با شرایط محیطی که در آن قرار دارند را انتخاب کنند. کیفیت بالای محصولات PILLER و خدمات بی نظیر این شرکت توسط نماینده انحصاری آن، شرکت رادیان پرتو در محیط­های کلیدی و حساس، آرامش خاطر و اطمینان را برای مشتری فراهم می­سازد. وسعت و گستره موارد استفاده از دستگاه­های PILLER در زمینه برق جهت بیمارستان­ها و مراکز درمانی، دیتا سنترها و آی تی (IT)، تجهیزات آزمایشگاهی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، کارخانجات صنعتی، بانک­ها، شبکه ­های بزرگ مخابرات، فرودگاه ها و کنترل ترافیک هوایی در سطح دنیا می­باشد.

    بستن
محصولات
UPS روتاری +UNIBLOCK UBT از 500 تا 40 مگاوات
یو پی اس UNIBLOCK UBR هیبرید روتاری از 150 تا 1300 kVA