ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تبریز -جاده مرند -شهرک صنعتی چرمشهر -خیابان شهریار -پلاک ۱۲۰
  • درباره ما : مردادماه سال ۱۳۷۴ برا ی صنعت چرم ایران نویدبخش طلیعه ای از فناوری، نوآوری و زیبایی است که با تاسیس و راه اندازی شهریار چرم تبریز (چرم شاهگلی سابق) به تحقق پیوست. برادران شاهگلی با هدایت پدر بزرگوارشان حاج کاظم شاهگلی و با انسجام و اتحاد درونی و اراده ای قوی و نگاهی نو به آینده یکی از برترین کارخانجات تولید چرم را در چرم شهر تبریز بنیان گذاردند و با ورود خود به این عرصه صنعتی الگوهای جدی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مردادماه سال ۱۳۷۴ برا ی صنعت چرم ایران نویدبخش طلیعه ای از فناوری، نوآوری و زیبایی است که با تاسیس و راه اندازی شهریار چرم تبریز (چرم شاهگلی سابق) به تحقق پیوست.

    برادران شاهگلی با هدایت پدر بزرگوارشان حاج کاظم شاهگلی و با انسجام و اتحاد درونی و اراده ای قوی و نگاهی نو به آینده یکی از برترین کارخانجات تولید چرم را در چرم شهر تبریز بنیان گذاردند و با ورود خود به این عرصه صنعتی الگوهای جدیدی از نوآوری، تنوع، کیفیت و زیبایی را برای صنعت چرم به ارمغان آوردند.

    همچون بسیاری از واحدهای کارآفرینی ، شروع به کار این واحد صنعتی نیز با با کمبودهایی در نقدینگی و منابع اولیه همراه بود اما گروه سخت کوش برادران شاهگلی با توکل به خداوند و فعالیت هوشمند و خلاقانه توانستند بر مشکلات فائق آمده ، سختیهاو کاستیها را به پلکان توسعه و پیشرفت و تهدیدها رابه فرصتهای مزیت آفرین تبدیل نمایند.

    تا سال ۱۳۷۹ فعالیت غالب تولیدی شهریار چرم به فرآوری دای کراست محدود می شد ، اما از آن به بعد محصول تکمیل شده (Finished) را به بازار عرضه نمود.

    محصولات شهریار چرم در بازار صنعت برای تولید کنندگان کفش نمادی است از کیفیت، زیبایی ، تنوع و نوآوری ، که البته این یک ادعا نیست بلکه ارزیابی و سنجش سازمانهای تخصصی ملی و استانی موید آن می باشند. در این راستا شهریار چرم افتخارات ارزشمندی را کسب کرده است که از جمله می توان به سه مورد مهم اشاره کرد:

    انتخاب بعنوان تولید کننده ی نمونه کشور در سال ۱۳۸۶ از سوی وزارت صنایع
    صادر کننده نمونه کشوری در سال ۱۳۸۷ از سوی سازمان توسعه تجارت ایران
    انتخاب بعنوان صادر کننده ی نمونه استانی به مدت ۱۰ سال از ۱۳۸۱ الی ۱۳۹۱ توسط اداره کل بازرگانی استان

    هم اکنون شهریار چرم با فرآوری روزانه ۲.۵ تا ۳ تن پوست خام گاوی ، با بکارگیری تکنولوژی روزآمد، انواع رویه کفش ، کیف و اشبالت را با تنوع و کیفیت مطلوب تولید و به بازار عرضه می کند.

    بستن
محصولات
صادر کننده نمونه کشوری – 1387
تولید کننده نمونه کشوری در صنعت چرم – 1386
صادر کننده نمونه کشوری – 1386
صادر کننده برتر استان آذربایجان شرقی- 1390
چرم آنتیک تابا
چرم آنتیک سرمه ای
پولیش عسلی
چرم جزما مشکی