ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۱۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان هفت تیر-خیابان کریمخان- شماره ۶۸ -طبقه چهارم
  • درباره ما : گروه تولیدی صنعتی آذرآبادگان پس از چهار دهه سابقه درخشان کاری و کسب جوایز بین المللی تکنولوژی وکیفیت و اعتبار تجاری جهت تولید انواع چرم مصنوعی و پارچه های روکش شده با PVC و فوم و …. اکنون همگام با آخرین تکنولوژی جهان بنیانگذار اولین و تکمیل ترین مجموعه تولید محصولات ساخته شده از این تولیدات در ایران زمین می باشد . این مجموعه با کادری مجرب و متخصص و با امکانات ماشین آلات بافندگی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه تولیدی صنعتی آذرآبادگان پس از چهار دهه سابقه درخشان کاری و کسب جوایز بین المللی تکنولوژی وکیفیت و اعتبار تجاری جهت تولید انواع چرم مصنوعی و پارچه های روکش شده با PVC و فوم و …. اکنون همگام با آخرین تکنولوژی جهان بنیانگذار اولین و تکمیل ترین مجموعه تولید محصولات ساخته شده از این تولیدات در ایران زمین می باشد .

    این مجموعه با کادری مجرب و متخصص و با امکانات ماشین آلات بافندگی و پارچه های صنعتی و خطوط تولید چرم مصنوعی و تارپولین ، آهنگری و غیره ، توانمندی بالای خود را در زمینه محصولات بشرح ذیل به اطلاع می رساند :

    طراحی و تولید انواع سالنهای چادری بزرگ و کوچک (انباری – ورزشی – همایشی، نمازخانه و…)
    توليد و نصب انواع پاركينگ و سايبان پاركينگ پارچه اي (PVC )
    ساخت آلاچیق ـ سایبان و سازه هاي سايبان پارچه اي (PVC )
    توليد كفپوش فوم دار ورزشی – تشك هاي ورزشي و ضربه گير
    ساخت درياچه هاي مصنوعي
    انواع چرم مصنوعی جهت مبلمان , کیف , کفش و ……

    لازم به ذکر است آرمان این شرکت تحقق اندیشه های نوین برای برآورده سازی نیازها جهت تولید محصولات داخلی با بهترین کیفیت در حداقل زمان می باشد .

    از این رو مجموعه عظیمی را گردهم آورده تا بتوانیم از ابتدای تولید تا تحویل کالا در خدمت باشیم .

    بستن
گواهی نامه ها
تندیس ها