ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۰۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران -شهر آرا -خیابان پاتریس لومومبا -نبش خیابان ۱۹ -پلاک ۱۸۲ -طبقه ۵ -واحد ۱
  • درباره ما : شرکت سفید گوشت هامون در سال ۱۳۷۸ با هدف فرآوری و بسته بندی انواع فراورده های دریائی (Sea Food ) تاسیس گردیده است. کارخانه شرکت سفید گوشت هامون در جاجرود (۱۵ کیلومتری تهران) واقع شده و شرکت دارای پرسنل آگاه ، توانمند و مجرب در امر فرآوری محصولات دریایی و توزیع بهینه و علمی این محصولات تحت نظارت مستقیم سازمان دامپزشکی در سراسر کشور می باشد . شرکت سفید گوشت هامون مفتخر است که در سال ۱۳۸۳ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت سفید گوشت هامون در سال ۱۳۷۸ با هدف فرآوری و بسته بندی انواع فراورده های دریائی (Sea Food ) تاسیس گردیده است.

    کارخانه شرکت سفید گوشت هامون در جاجرود (۱۵ کیلومتری تهران) واقع شده و شرکت دارای پرسنل آگاه ، توانمند و مجرب در امر فرآوری محصولات دریایی و توزیع بهینه و علمی این محصولات تحت نظارت مستقیم سازمان دامپزشکی در سراسر کشور می باشد .

    شرکت سفید گوشت هامون مفتخر است که در سال ۱۳۸۳ به عضویت انجمن متخصصان علوم و صنایع غذایی ایران درآمده و از سال ۱۳۸۴ موفق به اخذ گواهینامه های استاندارد بین المللی ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸در سیستم مدیریت کیفیت و HACCP درسیستم مدیریت و امنیت بهداشت غذایی و ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴در سیستم مدیریت محیط زیست و نیز ISO ۲۲۰۰۰:۲۰۰۵در سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی برای اولین بار در ایران گردید تا بتواند با عنایت به خداوند متعال سرویس دهی هر چه بهتری را به صنعت غذایی میهن عزیزمان ارائه نماید.

    شرکت سفید گوشت هامون در راستای تغذیه صحیح و سالم غذایی و افزایش سرانه محصولات دریایی ، رابطه تنگاتنگی را از سال ۱۳۸۳ با مراکز تحقیقات شیلات ایران نمود که منجر به تولید و عرضه فیش برگر در سطح کشور گردید . همچنین شرکت در سال ۱۳۸۵ موفق گردید توزیع انحصاری انواع اشترودل تولیدی شرکت نان قدس رضوی را در سراسر کشور در سطح فروشگاههای زنجیره ای بر عهده گیرد.

    ضمناً در راستای امر صادرات این شرکت از سال ۱۳۹۳صادرات پای مرغ به کشور ویتنام و چین را آغاز نموده است .

    اهم فعالیت های این شرکت شامل موارد ذیل است که تصاحب سهم قابل ملاحظه ای از بازار مصرف ماهی در مدتی کوتاه با تکیه بر عوامل ذیل میسر گردیده است:

    · تولید و عرضه بیش از ۴۰ نوع محصولات دریایی عمل آوری شده (انواع ماهی ، فیله ماهی ، استیک ماهی ، میگو) پس از اخذ مجوز رسمی از سازمان دامپزشکی کشور.

    · واردات گوشت گوساله منجمد برزیلی.

    · واردات گوشت بره تازه از کشور قرقیزستان .

    · عرضه وتوزیع محصولات درکلیه نقاط میهن عزیزمان که در مجموع در بیش از ۲۹ استان کشور و ۷۲ شهر عرضه این محصولات به چشم می خورد.

    · اخذگواهینامه حلالHalal World جهت محصولات تولیدی این شرکت ازمرکزتحقیقات واطلاع رسانی اتاق اسلامیICRIC.

    · قیمت رقابتی کاملا مناسب و منطبق با شرایط بازار.

    · واردات آبزیان حلال مشابه گونه های ایرانی مناسب با ذائقه ایرانیان از کشور های نروژ ، نیوزلند ، آرژانتین ، چین ، هند ، اندونزی ، امارات متحده عربی و اسپانیا.

    · موفقیت در صادرات محصولات به کشور عربستان سعودی، چین ، عراق و قرقیزستان .

    · راهنمایی و مشاوره و آموزش کادر مجرب تولید و توزیع.

    · توسعه بهداشت و ایمنی غذایی در تولید و توزیع محصولات.

    · رضایتمندی مشتری با توجه به نظر سنجی به عمل آمده (رشد بیش از ۲۵ درصد در سال).

    · این شرکت در سالهای۱۳۹۲، ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴مفتخر به دریافت تندیس گواهی استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان از انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردیده است.

    · درضمن این شرکت در رزومه کاری خود توزیع ماهی طرح حکمت جهت بیش از ۳ میلیون نفر از پرسنل محترم نیروهای مسلح در سطح کشور راثبت نموده است.

     

    همچنین این شرکت افتخارسابقه همکاری با سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی مانند مجموعه فروشگاههای زنجیره ای هایپراستار،شهروند(به عنوان تامین کننده برتر سال ۱۳۸۶) ،فرنا، سینا ،پروما، سپه ، اتکا، هایپرکیپر، پیرایوا، یاس، حامی، رفاه ،هایپرسان ،هایپر سالو،اورست ،لاله صدر ،امکان ، زمزم شرق،مارتیا ،های مارت ، تعاونی های مصرف محلی ،گروه تخصصی شهید رجایی وابسته به قرارگاه خاتم الانبیاء (ص)و .... را دارد.


    ضمنأ‏ًًٌٌَُُ این شرکت آمادگی دارد در خصوص سبد های اهدائی کالا به پرسنل شرکت ها و مو سسات بر اساس بودجه در نظر گرفته شده بطور متنوع از محصولات :ماهی کامل ، فیله ماهی ،میگو ، گوشت گوساله برزیلی منجمد در یک Pack و بسته بندی مناسب ارائه خدمت نماید.

    بستن
محصولات
میگو
ماهی سوف
ماهی قزل الای تازه شکم خالی
فیله ماهی فلاندر
فیله ماهی شوریده
فیله ماهی سالمون
فیله ماهی تیلاپیا بی استخوان