ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۷۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- میدان شوش-خیابان ری-چهارراه انبار گندم- خیابان حداد عادل –خیابان پیلچی - پلاک ۴۹
  • درباره ما : با بیش از ۳۰ سال سابقه ، فعال در زمینه تولید قطعات لاستیکی، تعمیر تایر و سایر لوازم مرتبط نظیر چسب، سیروپ ، والو و ...صاحب تجربه و دانش فنی در این صنعت و مفتخر به ارائه کالایی با کیفیت و قیمت مناسب و مقید و معتقد به خدمات پس از فروش و ملتزم به جلب رضایت مشتری می باشد به نحوی که کالاهای تولید شده در این مجموعه از ابتدای شروع فعالیت شرکت ، به لحاظ کمی و کیفی روندی صعودی و تکاملی را در پیش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    با بیش از ۳۰ سال سابقه ، فعال در زمینه تولید قطعات لاستیکی، تعمیر تایر و سایر لوازم مرتبط نظیر چسب، سیروپ ، والو و ...صاحب تجربه و دانش فنی در این صنعت و مفتخر به ارائه کالایی با کیفیت و قیمت مناسب و مقید و معتقد به خدمات پس از فروش و ملتزم به جلب رضایت مشتری می باشد به نحوی که کالاهای تولید شده در این مجموعه از ابتدای شروع فعالیت شرکت ، به لحاظ کمی و کیفی روندی صعودی و تکاملی را در پیش گرفته است .
    اولین کالاهای تولیدی در سال ۱۳۵۹ با نام تجاری وصله رهنورد و چسب آرمان به بازار عرضه شد، سپس کالاهای تولیدی را با نام مشابه شرکت یعنی با برند اعتماد لاستیک به بازار عرضه نمودیم.
    در این میان آنچه بیش از همه بر آن همت گماشتیم تولید وصله های سرد و چسب مخصوص آن بوده که پروسه تعمیر تایر را سهل تر و سریع تر می سازد . این مهم در سال ۱۳۹۴ با کیفیتی برابر با مهمترین برندهای خارجی و به تایید و تصدیق بازرگانان و متخصصان به نام در این زمینه تولید و به بازار عرضه شد.

    بستن