ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه ستاری-بلوار فردوس غرب-بلوار شقایق- خیابان بیست‌ویکم شرقی-مجتمع اداری و تجاری ارکیده-طبقه چهارم-واحد ۴۴
  • درباره ما : فعالیت تجاری ما از سال ۱۳۵۶ در خیابان مولوی توسط مرحوم حاج میر حسن هاشمی و پسران به‌واسطه خرید – فروش – توزیع محصولات پلیمری که اغلب از خانواده نایلکس، نایلون و سلفون بودند آغاز شد. پس از فوت مرحوم حاج حسن هاشمی برادران تصمیم گرفتند کسب و کارشان را جدا کرده و به صورت مستقل کار کنند، پدرمان (آقای رحیم هاشمی) به صورت مستقل در فروشگاه مشغول به کار شد و به کمک پسران توانست ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فعالیت تجاری ما از سال ۱۳۵۶ در خیابان مولوی توسط مرحوم حاج میر حسن هاشمی و پسران به‌واسطه خرید – فروش – توزیع محصولات پلیمری که اغلب از خانواده نایلکس، نایلون و سلفون بودند آغاز شد.

    پس از فوت مرحوم حاج حسن هاشمی برادران تصمیم گرفتند کسب و کارشان را جدا کرده و به صورت مستقل کار کنند، پدرمان (آقای رحیم هاشمی) به صورت مستقل در فروشگاه مشغول به کار شد و به کمک پسران توانست سبد کالایی محصولاتمان را گسترش دهد و ظروف یکبار مصرف و ملزوماتی از این قبیل را تامین و به کالاهای قبلی اضافه کند.

    ما نیز سوین نسل این صنعت هستیم و به پشتوانه تجربه ای که پیش‌ازاین در مجموعه هاشمی کسب‌شده و به ما منتقل‌شده، به فکر گسترش و توسعه کسب‌وکار خود افتادیم و به دلیل نبودن یک مرجع مناسب برای تهیه محصولات باکیفیت به قیمت مناسب تصمیم به تولید پلاستیک توسط مجموعه خود گرفتیم.

    بستن
محصولات
نایلکس رنگی دسته دار
نایلکس شیری چاپی دسته دار
نایلکس شیری دسته دار
نایلکس سفید دسته دار
نایلکس مشکی چاپی دسته دار
نایلکس مشکی دسته دار
سفره یکبار مصرف 50 متری چاپی
سفره یکبارمصرف رنگی (الوان)
سفره یکبار مصرف طلاکوب
سفره یکبار مصرف بوستان
کیسه زباله رولی سه رول
کیسه زباله تک رول
کیسه زباله لندنی
کیسه زباله رولی نیم کیلویی
کیسه زباله رولی یک کیلویی
کیسه فریزر رولی جعبه ای
کیسه فریزر رولی نیم کیلویی
کیسه فریزر رولی 200برگ
کیسه فریزر رولی 150 برگ