ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۹ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/watch?v=qQ5_aE_X-NQ&t=7s
  • آدرس : China-۲۶۹ Jincheng East Road,Jiangxi Street,New District,Wuxi City
  • درباره ما : شرکت مبدل حرارتی ، با مسئولیت محدود طراح و تولید کننده مبدل های حرارتی صفحه ای آلومینیومی در چین است ، با سالها تلاش مداوم ، طیف وسیعی از مبدلهای حرارتی لحیم کاری شده با آلومینیوم را برای صنایع مختلف مانند صنایع مختلف تولید و تولید کرده است. به عنوان ماشین آلات ساختمانی ، ماشین آلات کشاورزی و جنگلداری ، کمپرسور هوا ، اکتشاف نفت و گاز ، وسایل نقلیه خودرو و سایر برنامه های خاص در سراسر جها ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مبدل حرارتی ، با مسئولیت محدود طراح و تولید کننده مبدل های حرارتی صفحه ای آلومینیومی در چین است ، با سالها تلاش مداوم ، طیف وسیعی از مبدلهای حرارتی لحیم کاری شده با آلومینیوم را برای صنایع مختلف مانند صنایع مختلف تولید و تولید کرده است. به عنوان ماشین آلات ساختمانی ، ماشین آلات کشاورزی و جنگلداری ، کمپرسور هوا ، اکتشاف نفت و گاز ، وسایل نقلیه خودرو و سایر برنامه های خاص در سراسر جهان.
    شرکت ما یک تولید کننده حرفه ای و متخصص در تولید انواع مبدلهای حرارتی آلومینیوم است. کارخانه ما در ساحل دریاچه و در حومه غربی است.
    مبدلهای حرارتی صفحه ای-آلومینیومی ما دارای راندمان حرارت بالا ، اندازه کوچک ، وزن سبک و کاربرد قوی هستند. محصولات ما به طور گسترده ای در ماشین آلات مهندسی ، کمپرسور هوا ، جداسازی خودرو ، جداسازی ماشین آلات ساختمانی ، کولر روغن انتقال هیدرولیک ، باد و برق ، جداسازی لوکوموتیو برقی و جداسازی قایق و همچنین بسیاری از زمینه های دیگر استفاده می شود. محصولات ما در فرانسه ، آلمان ، ایتالیا ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، ژاپن ، کره و نیوزیلند فروش خوبی دارند.
    امروزه ، ما بیش از ۱۰،۰۰۰ مورد از محصولات را برای انتخاب شما تولید کرده ایم و تیم تحقیق و توسعه قوی ما همچنین می تواند خدمات سفارشی حرفه ای را با آزمون دیپلم در طول آزمایش فشار اثبات ، آزمایش فشار نبض ، آزمایشگاه رد حرارت در مقابل هدف طراحی به شما ارائه دهد. تست ، تست چرخه فشار ، آزمایش خستگی حرارتی و غیره.
    همه اعضای تلاش می کنند تا ضمن تحویل ، کیفیت ، مقرون به صرفه و نتایج به موقع مشتری و صفر صدمه در محل کار ما. همیشه از شما استقبال می کند!

    بستن
محصولات
کمپرسور هوا
وسیله نقلیه خودرویی
KW10B
ماشین آلات کشاورزی و جنگلداری