ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۷۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : china-Shenhe Village, Yueqing City, Zhejiang Province
  • درباره ما : فعالیتهای عمومی تجاریشرکت پلاستیک ، آموزشی ویبولیتین ژجیانگ-چنگچنگ. به عنوان یک کارخانه و شرکت بازرگانی در ژژائینگ ، چین تاسیس شده است. شرکت ما در تولید و فروش اتصالات کابل نایلون ، کیت های تمیز کننده کابل و کلیپ های کابل و غیره تخصص دارد. محصولات ما با انواع ، شرایط و رنگ متنوع می توانند خواسته های متنوع شما را برآورده کنند. ما به عنوان تاسیس شرکت به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و ...
    بیشتر
  • درباره ما :


    فعالیتهای عمومی تجاری
    شرکت پلاستیک ، آموزشی ویبولیتین ژجیانگ-چنگچنگ. به عنوان یک کارخانه و شرکت بازرگانی در ژژائینگ ، چین تاسیس شده است. شرکت ما در تولید و فروش اتصالات کابل نایلون ، کیت های تمیز کننده کابل و کلیپ های کابل و غیره تخصص دارد. محصولات ما با انواع ، شرایط و رنگ متنوع می توانند خواسته های متنوع شما را برآورده کنند. ما به عنوان تاسیس شرکت به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند هستیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است برای تحقق یک وضعیت برنده ، با شرکت هایی از سراسر جهان همکاری کند ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    فروش مستقیم کارخانه
    ارزان
    . کیفیت
    استراتژی شرکت
    · با ارائه خدمات با ارزش افزوده ، رابطه و سودآوری ، هدف پیشرو بودن در این صنعت باشید.
    · چشم انداز ارائه خدمات با کیفیت که بیش از انتظارات مشتریان گرامی باشد.
    · بیانیه ماموریت برای ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان و مشتریان و ارائه خدمات استثنایی پس از فروش از پیگیری کسب و کار از طریق نوآوری و فن آوری جدید.
    · ارزشهای اصلی • ما به رفتار با احترام و ایمان با مشتریان خود اعتقاد داریم • ما از طریق خلاقیت ، اختراع و نوآوری رشد می کنیم. • ما صداقت ، کامل بودن و اخلاق تجاری را در تمام جنبه های فعالیت تجاری خود گنجانده ایم
    · اهداف • گسترش منطقه ای در زمینه اتصالات کابل و کیت های تمیز کابل ، ایجاد یک پایگاه قوی از مشتریان اصلی. • دارایی ها و سرمایه گذاری های شرکت را برای حمایت از توسعه خدمات افزایش دهید. برای ایجاد اعتبار خوب در این زمینه به یک بازی ساز در صنعت تبدیل شوید.
    زمینه کاری
    محصولات ساخته شده و همچنین فروش محصولات را مدیریت می کند. این شرکت کلیه کارهای تعمیر و نگهداری محصولات و طبقه بندی های ما را انجام می دهد و کلیه امنیت و نظارت بر محصولات را مدیریت می کند.

    بستن