ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : C-۷۰۸ Shangdi Third Street ۹th, Jinyujiahua Building, Haidian District, Beijing, China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی بالا با تحقیقات علمی و ساخت حرفه ای است. مهندسان و تکنسین هایی در شرکت ما وجود دارند. در حالی که شرکت ما در تجهیزات و امکانات کامل است ، اقدامات آزمایش و آزمایش را کامل می کند.این محصولات شامل خطوط تولید لاستیک ، خطوط پلاستیکی محصولات ، خطوط آب بندی ، قطعات ماشینکاری ، خطوط بال ، خطوط کرچک و اتصال سریع و غیره است.علاوه بر این ، در ارتباط با تجهیزات ساخت حرفه ای برخی ا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی بالا با تحقیقات علمی و ساخت حرفه ای است. مهندسان و تکنسین هایی در شرکت ما وجود دارند. در حالی که شرکت ما در تجهیزات و امکانات کامل است ، اقدامات آزمایش و آزمایش را کامل می کند.
    این محصولات شامل خطوط تولید لاستیک ، خطوط پلاستیکی محصولات ، خطوط آب بندی ، قطعات ماشینکاری ، خطوط بال ، خطوط کرچک و اتصال سریع و غیره است.
    علاوه بر این ، در ارتباط با تجهیزات ساخت حرفه ای برخی از مشتریان ، ما یک سری محصولات جانبی تولید کرده ایم. به منظور دستیابی دقیق به نیازها و استانداردهای مشتری ، شرکت ما محصولی را به سفارش خود توسعه می دهد که به ما این امکان را می دهد تا محصول ناهمگن با استاندارد های بسیار بالا و دشواری های بسیار کوچک را تحقیر کنیم.
    تجهیزات پیشرفته تولید اتوماتیک بین المللی که شرکت ما معرفی کرده است ، هزینه محصول را بسیار پذیرفته و باعث می شود هزاران محصول ما رقابتی تر شوند. محصولات ما از احراز هویت عبور کرده اند ، به طور گسترده ای توسط شرکت های داخلی و خارجی تأیید ، پذیرفته و ترجیح داده می شوند.

    بستن