ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Flool ۶, Building ۳, Zhongpengcheng Industrial Park, The Fourth Industrial Zone, Heshuikou, Gongming Town, Shenzhen City, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شنژن نمایش سیستم شرکت با مسئولیت محدود در روشنایی بالا و بالا پایان نمایش اطلاعات محصولات و راه حل ها. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا هستیم که در تحقیق و توسعه ، ساخت ، فروش و خدمات این محصولات فعالیت داریم. ما تجارت خود را بر اساس اصل "صداقت ، اعتماد ، کیفیت برتر محصول ، نوآوری و کارآیی و پایان رضایت مشتری" انجام می دهیم. محصولات ما با روشنایی بالا ، دامنه وسیع دما و افزایش ساختار سفت و سخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن نمایش سیستم شرکت با مسئولیت محدود در روشنایی بالا و بالا پایان نمایش اطلاعات محصولات و راه حل ها. ما یک شرکت با تکنولوژی بالا هستیم که در تحقیق و توسعه ، ساخت ، فروش و خدمات این محصولات فعالیت داریم. ما تجارت خود را بر اساس اصل "صداقت ، اعتماد ، کیفیت برتر محصول ، نوآوری و کارآیی و پایان رضایت مشتری" انجام می دهیم. محصولات ما با روشنایی بالا ، دامنه وسیع دما و افزایش ساختار سفت و سخت مشخص می شوند. مشتریان ما متنوع هستند ، از جمله در مناطق صنعتی ، حمل و نقل ، نظامی ، مناطق بهداشتی و درمانی و سایر مشتریانی که به نمایشگرهای داخلی و خارجی با روشنایی بالا نیاز دارند.
    شرکت ما بیش از ده سال تخصص تحقیق و تولید در نمایشگرهای قدرتمند با روشنایی بالا دارد. ظرفیت تحقیق و تولید قوی ما می تواند تقاضای مختلف را در نمایشگرهای برتر حرفه ای برآورده کند. فن آوری منحصر به فرد ما با ساختار سفت و سخت پیشرفته خود ، از نظر مقاومت در برابر ضربه و خنک سازی ، در پانل های کنترل پرواز دارای استانداردهای نظامی است. ما توجه ویژه ای به ایمنی محصولات در فضای باز خود می دهیم و از اینکه در طراحی و مهندسی معماری و فن آوری تبرید در گروه صفحه نمایش با روشنایی بالا در فضای باز پیشرو هستیم ، افتخار می کنیم.
    هدف ما این است که به یک مشتری مشتری در سراسر جهان خدمت کنیم ، سرمایه گذاری زیادی در زمینه تحقیقات و نوآوری ، ارائه محصولات و خدمات با کیفیت در بازار متغیر داشته باشیم و تلاش کنیم تا رهبر جهانی در نمایشگرهای با روشنایی بالا باشیم.

    بستن