ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huaguan Road, Mingxu Street No. ۱, Tianhe District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. جیوت کارخانه تولید سرامیک مخصوص به خود را دارد و جیوت همچنین صاحب سهام کارخانه تولید بطری های شیشه ای است.در خدمت مشتریانی است که به بطری های سرامیکی و بطری های شیشه ای نیاز دارند. تجربه تولید بسیار خوبی دارد و می تواند بطری های سرامیکی و بطری های شیشه ای از انواع ، رنگ ها و الگوهای مختلف را برای مشتریان تولید کند.هدایای تبلیغاتی برای  ، فلاسک ضد زنگ ران ،، چوب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد. جیوت کارخانه تولید سرامیک مخصوص به خود را دارد و جیوت همچنین صاحب سهام کارخانه تولید بطری های شیشه ای است.
    در خدمت مشتریانی است که به بطری های سرامیکی و بطری های شیشه ای نیاز دارند. تجربه تولید بسیار خوبی دارد و می تواند بطری های سرامیکی و بطری های شیشه ای از انواع ، رنگ ها و الگوهای مختلف را برای مشتریان تولید کند.
    هدایای تبلیغاتی برای  ، فلاسک ضد زنگ ران ،، چوب پنبه و غیره ارائه می دهد.
    تیم طراحان خاص خود را دارد ، می تواند به مشتریان در طراحی و توسعه مشترک محصولات جدید کمک کند.
    هدف این است که تامین کننده قابل اعتماد بلند مدت شما در چین باشد.
    فرهنگ سازمانی جیوت "خدمتی صادقانه ، مسئولانه و حرفه ای است. کیفیت بالا ، قیمت مناسب و تحویل سریع. "
    به عنوان یک تولید کننده بطری سرامیکی دارای یک سیستم کنترل کیفیت محصول عالی هستند. از طریق کنترل کیفیت در تمام جنبه های تولید ، پس از احتراق در دمای بالا در ۱۳۵۰ درجه ، محصولات با مارک را به مشتریان تحویل می دهیم. با قابلیت برنامه ریزی عالی تولید ، بطری های سرامیکی را می توان به مقدار زیاد تولید کرد و قیمت محصولات رقابتی است.
    کارخانه تولید بطری های سرامیکی ما می تواند نیازهای هر نوع سرامیک صنایع دستی را برآورده کند. مقدار سفارش از ۳۰۰۰ بطری شروع می شود. در مقایسه با سایر تولیدکنندگان بطری سرامیکی در دنیا ، قیمت و کیفیت بطری های سرامیکی بسیار عالی است. امروزه مارک های مختلف به دنبال بسته بندی عالی هستند و بطری های سرامیکی گزینه خوبی است.
    مزیت ساخت بطری سرامیکی این است که می توان آن را به هر شکلی تزئین و رنگ آمیزی کرد. پس از تأیید سفارش ، مشتری نیازی به پرداخت هزینه اضافی قالب ندارد.
    مشتاقانه منتظر تماس شما هستم.
    متشکرم!

    بستن