ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Beihai Xiaoming International Import and Export Trading Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۲۳ Cec Building Chinese Electronic Beihai Industrial Park No. ۳۶۸ Beihai Da Road Beihai City, Guangxi Province, Beihai, Guangxi, China
  • درباره ما : شرکت در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است که یک شرکت خصوصی با فناوری پیشرفته است و در ، چین به دلیل ساحل نقره ای مشهور است. ما تولید کننده و صادر کننده حرفه ای تولید و صادرات فیلتر کف سرامیکی / زیرکونیا ، بخاری سرامیکی لانه زنبوری برای ، صفحه مادون قرمز صفحه نمایش ، سرامیک ذرات دیزل / کوردیریت / محصولات شیمیایی فلز فیلتر یک فیلتر هستیم.در تولید ، فروش به عنوان یک کل و در همکاری با چندین شرکت گروه ب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۲۰۰۸ تاسیس شده است که یک شرکت خصوصی با فناوری پیشرفته است و در ، چین به دلیل ساحل نقره ای مشهور است. ما تولید کننده و صادر کننده حرفه ای تولید و صادرات فیلتر کف سرامیکی / زیرکونیا ، بخاری سرامیکی لانه زنبوری برای ، صفحه مادون قرمز صفحه نمایش ، سرامیک ذرات دیزل / کوردیریت / محصولات شیمیایی فلز فیلتر یک فیلتر هستیم.
    در تولید ، فروش به عنوان یک کل و در همکاری با چندین شرکت گروه بزرگ کالاهای صادراتی شرکت های خانگی با شهرت خوب است. سالها با صادرات به اروپا و بسیاری از کشورهای جنوب شرقی آسیا و مورد ستایش قرار گرفت.
    ما چندین مشاور ارشد آکادمی مشهور داخلی و بین المللی ، تیم تحقیق و توسعه نوآوری و نخبگان فروش داریم. ما یک تیم عالی از مدیریت و فروش تحقیق و توسعه ، تولید ، با اشتیاق و مسئولیت پذیری داریم. در حال حاضر ، ما بیش از ۳۰ اختراع ثبت شده برای محصولات تولید شده و گواهینامه های صادر شده توسط مقامات بین المللی مانند دریافت کرده ایم.
    با روحیه نوآوری در طول تحقیق و توسعه ، ما هستیم ، هستیم و همیشه محصولات خود را با فلسفه "علم ، دقت ، دقت و کارایی بالا" کامل خواهیم کرد. ما بدینوسیله تعهد خود را متعهد می شویم: ما به مشتریان خود م و رضایت بخشترین خدمات را ارائه خواهیم داد ، و این هر فردی در شرکت ما است که دائماً پیگیری می کند.

    بستن