ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۰۸ Leap Road, Xianyan Development Zone, Shengzhou, Shaoxing, Zhejiang, China
  • درباره ما : ژجیانگ سازنده ای حرفه ای و با سالها سابقه در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های خرد کن عالی ، دستگاه درجه بندی فوق العاده و سایر دستگاه های پشتیبانی می باشد. ما شرکت معروف در صنعت پودر سازی در چین هستیم. محصول ما حق ثبت اختراع طرح ملی و حق ثبت اختراع مدل را بدست آورده است. ما در حال حاضر رهبر فن آوری پودر در چین هستیم. ما می توانیم با مشاوره فنی ، طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی خدمات سریال ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ژجیانگ سازنده ای حرفه ای و با سالها سابقه در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های خرد کن عالی ، دستگاه درجه بندی فوق العاده و سایر دستگاه های پشتیبانی می باشد. ما شرکت معروف در صنعت پودر سازی در چین هستیم. محصول ما حق ثبت اختراع طرح ملی و حق ثبت اختراع مدل را بدست آورده است. ما در حال حاضر رهبر فن آوری پودر در چین هستیم. ما می توانیم با مشاوره فنی ، طراحی ، ساخت ، نصب و راه اندازی خدمات سریال را به مشتریان خود ارائه دهیم.
    شرکت ما گواهینامه : ۲۰۰۰ ، گواهینامه ، تجدید نظر را تصویب کرده است. ما همچنین شرکت ملی با فناوری پیشرفته در چین هستیم. شرکت ما یک شرکت ملی با فناوری پیشرفته با قابلیت های پیشرفته فناوری و ساخت عالی و همچنین تجهیزات آزمایش است. م تحقیقات مهندسی فناوری مهندسی پودر ژجیانگ ، که تابع شرکت ما است ، قادر به طراحی ، تحقیق ، ساخت ، بستن و آزمایش پروژه کلید در دست با مجموعه کامل تجهیزات است. ما سرمایه گذاری بزرگی در زمینه واردات پیشرفته ترین فن آوری تجهیزات بین المللی پودر سازی از آلمان انجام داده ایم و این امر ما را به سمت رهبری صنعت صنعت پودر سازی در چین سوق داده است. حتی در دنیا!
    ما نه تنها محصولات با کیفیت بالا را به مشتریان خود صادر کردیم ، بلکه خدمات پس از خدمات خوبی نیز به آنها ارائه دادیم. مهندس در دسترس برای خدمات ماشین آلات در خارج از کشور.
    خطوط تولید ما به شرح زیر است ،
    ۱. دستگاه پودر سازی بسیار ظریف
    ۲. طبقه بندی فوق العاده زیبا
    ۳. خط تولید گرافیت
    ۴. خط برجسته کربنات کلسیم
    ۵. خط پردازش الیاف پنبه
    ۶. ژلاتین ، خط منبت آدامس زانتان
    ۷. دستگاه مونتاژ نوار نقاله و گرد و غبار
    ۸. دستگاه پشتیبانی کننده دیگر
    محصولات ما به بیش از ۲۰ کشور مانند ایالات متحده ، فرانسه ، استرالیا ، آلمان ، لهستان ، روسیه ، برزیل ، ایران ، فیلیپین و غیره صادر شده است. خوش آمدید از کارخانه ما بازدید و با ما همکاری کنید ، متشکرم!

    بستن
محصولات
آسیاب پین میله ای BXM
آسیاب گرداب سری GWM
آسیاب توربو سری HWM
آسیاب طبقه بندی هوا سری ACM
دسته بندی توربین سری HTG
توربین SD آسیاب خوب مواد غذایی
آسیاب پودر مواد غذایی سری ACM
آسیاب برشی الیاف سری JMJ
فن سانتریفوژ
آسیاب پلاستیک سری SLM
سنگ شکن
آسیاب غلتکی حلقه ای سری HGM