ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -شهرک صنعتی جی -خیابان یکم -فرعی ۱۴ -پلاک ۱۸۴
  • درباره ما : شرکت تولیدی صنعتی ژالاپ در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را با نام ماشین سازی خادمی در زمینه ی ساخت و تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک آغاز نمود . دو رکن مشتری مداری وکیفیت از ابتدای شروع این کسب و کار سرلوحه ی کلیه اقدامات قرار داشته و دارد . پس از ۹ سال حضور در صنعت ساخت و تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک با توجه به دارا بودن نیروی انسانی با تجربه ، شرکت تصمیم گرفت فعالیت خود را در حوزه ی تولید قطعا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تولیدی صنعتی ژالاپ در سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را با نام ماشین سازی خادمی در زمینه ی ساخت و تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک آغاز نمود . دو رکن مشتری مداری وکیفیت از ابتدای شروع این کسب و کار سرلوحه ی کلیه اقدامات قرار داشته و دارد . پس از ۹ سال حضور در صنعت ساخت و تولید ماشین آلات تزریق پلاستیک با توجه به دارا بودن نیروی انسانی با تجربه ، شرکت تصمیم گرفت فعالیت خود را در حوزه ی تولید قطعات پلاستیکی و تزریقی ، با عنایت به ارکان پایه گذاری شده در هنگام آغاز به کار ، شروع نمائید. اکنون پس از گذشت بیش از ۳۰ سال فعالیت مستمر ، خانواده ژالاپ جزء شناخته شده ترین تولید کنندگان در این حوزه می باشد.
    در راستای توسعه محصول – بازار و چشم انداز استراتژیک، خانواده ی ژالاپ از سال ۱۳۷۰ اقدام به تولید ظروف یکبار مصرف لبنی و غذائی نمود. توجه به توسعه و تنوع سبد کالای لبنی و غذایی و لحاظ نمودن کیفیت قابل قبول از جمله اهداف استراتژیک سازمان در این حوزه می باشد.
    این شرکت با توجه به نیاز جامعه و در جهت ارتقاء سطح بهداشت کالاهای مصرفی در زمینه ظروف یکبارمصرف و بسته بندی ( قنادی ، غذایی ، لبنی و ….)، اولین شرکتی است که موفق به اخذ پروانه ساخت از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور ، در استان اصفهان شده است.
    خانواده ی ژالاپ رعایت اصول حرفه ای در کسب و کار و توجه به تمامی ارکان حرفه ای تولید و رقابت را به عنوان چراغ راهنما در جهت دستیابی به اهداف متعالی سازمانی خود در نظر داشته و می دارد.

    بستن
محصولات
پایه و واسطه
صفحه کیک گیتار کریستال و سفید
صفحه کیک گرد کریستال و سفید
صفحه کیک قلب کریستال و سفید
صفحه کیک مربع کریستال و سفید
صفحه کیک مستطیل کریستال و سفید
صفحه کیک مستطیل کرم
سینی گرد لبه دار کریستال
سینی گرد کریستال
سینی گرد سفید
سینی گرد مشبک کریستال
سینی گرد مشبک کرم
سینی شیرینی کریستال
سینی شیرینی مستطیل و مربع مشبک کرم
سینی شیرینی مستطیل و مربع مشبک کریستال
سینی گلدار
انواع زانت
سینی بیضی و چهارگوش لبه دار
سینی گرد لبه دار پرنیا
سینی بیضی لبه دار ساده و گلدار
قلب کریستال ساده و گلدار
سینی شیرینی کریستال
سینی شیرینی سفید
شکلات خوری کریستال
جعبه درب دار کریستال
دیس و ظرف غذا
ظرف دربدار شفاف
انواع قاشق بستنی و فالوده
انواع قاشق ، چنگال و کارد غذاخوری
پک بسته‌بندی ژالاپ
سینی در سایز‌ها و رنگ‌های سفارشی
دستکش یکبار مصرف پلاستیکی