ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Sangzhou Development Zone, Ninghai, Zhejiang
  • درباره ما : در منطقه توسعه سانگژو ، شهرستان نینگهای ، استان ژجیانگ ، یک شهر ساحلی زیبا واقع شده است. از شرق با بزرگراه استانی ۳۴ و از غرب با بزرگراه مجاور است. ترافیک بسیار مناسب است. این یک پایه تولید نوار است که خدمات تحقیق ، طراحی ، توسعه ، تولید و فروش محصول را ادغام می کند.شرکت عمدتا تسمه نقاله با نام تجاری را تولید می کند که با لوازم جانبی نوار نقاله تکمیل می شود. در همکاری نزدیک با بسیاری از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در منطقه توسعه سانگژو ، شهرستان نینگهای ، استان ژجیانگ ، یک شهر ساحلی زیبا واقع شده است. از شرق با بزرگراه استانی ۳۴ و از غرب با بزرگراه مجاور است. ترافیک بسیار مناسب است. این یک پایه تولید نوار است که خدمات تحقیق ، طراحی ، توسعه ، تولید و فروش محصول را ادغام می کند.
    شرکت عمدتا تسمه نقاله با نام تجاری را تولید می کند که با لوازم جانبی نوار نقاله تکمیل می شود. در همکاری نزدیک با بسیاری از تحقیقاتی لاستیک ، دانشگاه ها و سایر م تحقیقاتی علمی ، شاخص های کیفیت محصول به استانداردهای ملی رسیده یا حتی از آنها فراتر رفته است. و گواهینامه ، ، ۲۰۰۰ بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را دریافت کرده است. این شرکت مجموعه های زیادی از دستگاه های بافندگی پیشرفته بوم ، تقویم ، ماشین آلات تشکیل ، جوشکاری ، دستگاه های مخلوط لاستیک ، ماشین آلات ورز دادن و تجهیزات پیشرفته آزمایش تولید را دارد. محصولات ما با قدرت مالی و فنی قوی و سیستم خدمات پس از فروش عالی ، به بازارهای داخلی و خارجی صادر می شوند.
    محصولات سری تسمه های نقاله این شرکت شامل تسمه نقاله پنبه ای معمولی ، نوار نقاله نایلونی ، تسمه نقاله پلی استر یک کلاس استفاده از تسمه نقاله بازدارنده شعله ، تسمه نقاله مقاوم در برابر حرارت و دمای بالا ، مقاوم در برابر روغن ، مقاوم در برابر اسید و مقاوم در برابر قلیایی تسمه نقاله ، تسمه نقاله جانبی موج دار ، تسمه نقاله طناب سیم دار و انواع محصولات سری تسمه حلقه ای ، محصولات دارای مقاومت بالا ، کشیدگی کم ، مقاومت در برابر سایش خوب ، مقاومت عالی در دمای بالا و پایین این مزایای مقاومت در برابر خوردگی خوب و عمر طولانی است. این ماده به طور گسترده ای در زغال سنگ ، متالورژی ، انرژی آبی ، مصالح ساختمانی ، شن و ماسه ، بنادر و سایر صنایع استفاده می شود.
    امروز همیشه به فلسفه تجارت "تعالی ، صداقت ، عمل گرایی و نوآوری" و هدف "انتخاب مارک های شناخته شده و اعتماد به مشتریان در سراسر جهان" پایبند است. با توجه به نیازهای مردم گرا و مفهوم علمی توسعه ، با تجهیزات عالی ، مدیریت علمی و عملکرد استاندارد ، ما می توانیم توسعه پایدار ، موثر ، سالم و شاد شرکت ها را ارتقا دهیم.

    بستن
محصولات
تسمه نقاله EP (تسمه نقاله پلی استر)
تسمه نقاله نایلونی (NN)
تسمه نقاله پنبه ای (CC56)
تسمه نقاله مقاوم در برابر روغن
تسمه نقاله بی پایان
تسمه نقاله ضد پارگی و مقاوم در برابر ضربه
تسمه نقاله معمولی ضد شعله
تسمه نقاله مقاوم در برابر مواد شیمیایی