ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rubber Industrial Park, Lixian Economic Development Zone, Baoding City, Hebei Province
  • درباره ما : تنها شرکت فهرست شده در بورس سهام در منطقه خود است. سلف آن است. این شرکت در پارک صنعتی لاستیک ، منطقه توسعه اقتصادی ، هبی ، چین واقع شده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ با سرمایه ثبت شده ۱۰۶ میلیون تاسیس شد. مساحت آن ۶۸۰۰۰ متر مربع است و بیش از ۳۶۰ نفر کارمند شامل ۳۲ متخصص و تکنسین دارد که از این تعداد ۶ نفر دارای عنوان حرفه ای پیشرفته هستند. این یک تولید کننده تسمه نقاله اختصاصی و تخصصی است که ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تنها شرکت فهرست شده در بورس سهام در منطقه خود است. سلف آن است. این شرکت در پارک صنعتی لاستیک ، منطقه توسعه اقتصادی ، هبی ، چین واقع شده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ با سرمایه ثبت شده ۱۰۶ میلیون تاسیس شد. مساحت آن ۶۸۰۰۰ متر مربع است و بیش از ۳۶۰ نفر کارمند شامل ۳۲ متخصص و تکنسین دارد که از این تعداد ۶ نفر دارای عنوان حرفه ای پیشرفته هستند. این یک تولید کننده تسمه نقاله اختصاصی و تخصصی است که طراحی ، تحقیق و توسعه ، تولید ، فروش و خدمات محصول را ادغام می کند. و عضو انجمن صنایع لاستیک چین است.
    شرکت ما یک شرکت بزرگ و متوسط ​​با تسمه نقاله "مارک " به عنوان محصولات اصلی آن است. این ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون متر تسمه نقاله را دارد که می توان آن را در دسته های عمومی ، ضد شعله ، مقاومت در برابر حرارت ، مقاومت در برابر روغن ، مقاومت در برابر اسید و قلیایی ، نوار نقاله چند لایه ، دسته بندی کرد از نقاط قوت مختلف ، تسمه نقاله ضد شعله مقاوم در برابر شعله معدن ذغال سنگ ، تسمه نقاله مقاوم در برابر شعله مقاوم در برابر شعله فولادی ، تسمه نقاله طناب فولادی استفاده عمومی ، تسمه نقاله طناب فولادی مقاوم در برابر پارگی ، موجدار الگوی و شیب دار تسمه نقاله جانبی و کمربند آسانسور مقاوم در برابر حرارت که توسط خود ما تحقیق و توسعه یافته است.
    این شرکت تجهیزات کامل تولید ، تجهیزات پیشرفته آزمایش و قدرت فنی فوق العاده ای دارد. مرکز بزرگ ترکیبی از لاستیک کاملاً خودکار که اخیراً ساخته شده است ، پایداری کیفیت محصول را تضمین می کند. این خط تولید نوار نقاله مقاوم در برابر شعله ، خط تولید نوار نقاله چند لایه ، خطوط تولید تسمه نقاله طناب فولادی و خط تولید تسمه نقاله موج دار شیب دار شیب دار است. این اصل "به دنبال وجود با کیفیت و به دنبال توسعه با اعتبار" است. محصولات ما به طور مداوم در رقابت بازار شکست ناپذیر هستند. در نتیجه ، این شرکت به طور روزانه به سرعت در حال توسعه است.
    محصولات ما از جمله نوار نقاله طناب فولادی ، تسمه نقاله مقاوم در برابر شعله ، تسمه نقاله استفاده عمومی ، تسمه نقاله با مقاومت بالا ، مقاوم در برابر روغن ، مقاوم در برابر حرارت ، تسمه نقاله مقاوم در برابر اسید و قلیایی ، نوار نقاله جانبی دیوار شیب دار ، تسمه نقاله طرح دار در داخل فروخته می شود و قطعاتی از محصولات در خارج از کشور جای خود را پیدا می کنند و مورد استقبال خریداران خارجی قرار می گیرند.
    از زمان تاسیس در سال ۱۹۹۸ ، شرکت ما به طور مداوم به عنوان "سازمان بازرسی" توسط موسسه بازرسی استان معرفی شده است. همچنین عضو شاخه شیلنگ و کمربند تحت انجمن صنایع لاستیک چین است. از محصولات آن به دلیل کیفیت قابل اطمینان به عنوان "محصولات پیشنهادی" نام برده می شود. این شرکت از طرف استانی و شهرداری صنعت و بازرگانی و اداره شرکتهای شهری اعطا شده است "شرکت متعهد به وعده" و چندین سال پشت سر هم "سرمایه گذاری ستاره درخشان" لقب گرفته است. در سال ۱۹۹۹ ، "گواهینامه مطابقت کامل با استانداردهای مدیریت کیفیت" که توسط وزارت کشاورزی کشور صادر شده است ، از آن برخوردار شد. در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ ، "محصولات معروف با نام تجاری استان هبی" به آن اعطا شد. در آوریل سال ۲۰۰۱ ، از اعتبار بین المللی سیستم کیفیت عبور کرد. در سال ۲۰۰۳ عضو شبکه تأمین لوازم جانبی نیروگاه برق شرکت برق دولتی شد. در سال ۲۰۰۶ ، توسط "نظارت بر کیفیت و فناوری استان هبی" "محصول با کیفیت استان هبی" افتخار یافت. در دسامبر سال ۲۰۰۶ ، به آن اعطا شد.
    برای پذیرش هرچه بیشتر رقابت شدید بازار و تأمین بهتر نیازهای مشتریان ، با تلاش مضاعف تلاش خواهیم کرد. ما صمیمانه از دوستان در جوامع مختلف از خانه یا خارج از کشور برای بازدید و مشاوره استقبال می کنیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری صاف هستیم!

    بستن