ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۳۲, Muqiao Street Hi Tech Park, Suzhou, China
  • درباره ما : شرکت به مدت ۲۰ سال با سابقه کار حرفه ای در چین و خارج از کشور در زمینه تصفیه فاضلاب متخصص بوده است. مصمم است که بهترین توالت های بهداشتی و زیست محیطی را به دنیا بیاورد و تجربه گسترده خود را در تصفیه فاضلاب مدولار از آب شستشو ، آب رستوران و آب دوش برای دفع به اشتراک بگذارد. محصولات اصلی شامل ، صنعت روغن روغن روغن دام، درمان فاضلاب بیمارستان، پمپ و غیره.دیدگاه این است که ، همه زندگی ها از ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت به مدت ۲۰ سال با سابقه کار حرفه ای در چین و خارج از کشور در زمینه تصفیه فاضلاب متخصص بوده است. مصمم است که بهترین توالت های بهداشتی و زیست محیطی را به دنیا بیاورد و تجربه گسترده خود را در تصفیه فاضلاب مدولار از آب شستشو ، آب رستوران و آب دوش برای دفع به اشتراک بگذارد. محصولات اصلی شامل ، صنعت روغن روغن روغن دام، درمان فاضلاب بیمارستان، پمپ و غیره.
    دیدگاه این است که ، همه زندگی ها از ارزش یکسانی برخوردار هستند و مأموریت آن این است که به هر فرد فقیری دسترسی به توالت های بهداشتی و ایمن داشته باشد. برای دستیابی به چشم انداز و مأموریت خود ، با غیرت تلاش می کند توالت های ساخته شده خود را در دسترس مردم چین ، آفریقا ، آسیا و سایر مناطق در حال توسعه و مقرون به صرفه تر قرار دهد.

    بستن
محصولات
TT-1
TT-3
TT-5B
TT-6
توالت Clear Assembled
تانک سپتیک خورشیدی شفاف
توالت خشک Clear Reinvented Dry