ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Weiqi Road, Industrial Park, Shanzhou District, Sanmenxia, Henan Province
  • درباره ما : شرکت در تولید محصولات الیاف سرامیکی با درجه حرارت بالا که در محدوده دما از تا کار می کند تخصص دارد. پس از بیش از ۳۰ سال اصلاح و نوآوری مداوم ، مجموعه کاملی از تجهیزات و فناوری تولید با فناوری فرآیند منحصر به فرد شکل گرفته است. این شرکت نزدیک به ۸۰ کارمند ، ۳ مهندس ارشد و ۵ تکنسین دارد. این شرکت در جولای ۲۰۰۳ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را به دست آورد. تاکنون ۱۵ حق اختراع ثبت شده ، ۳ اخت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در تولید محصولات الیاف سرامیکی با درجه حرارت بالا که در محدوده دما از تا کار می کند تخصص دارد. پس از بیش از ۳۰ سال اصلاح و نوآوری مداوم ، مجموعه کاملی از تجهیزات و فناوری تولید با فناوری فرآیند منحصر به فرد شکل گرفته است. این شرکت نزدیک به ۸۰ کارمند ، ۳ مهندس ارشد و ۵ تکنسین دارد. این شرکت در جولای ۲۰۰۳ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را به دست آورد. تاکنون ۱۵ حق اختراع ثبت شده ، ۳ اختراع اختراع نوآورانه ، ۶ اختراع ثبت اختراع و ۶ اختراع ثبت اختراع مدل بدست آورده است. این شرکت برای تولید مشتریانی با کیفیت بالا ، رضایت بخش و قابل اعتماد در دمای بالا ، مقاوم در برابر حرارت و صرفه جویی در مصرف انرژی برای مشتریان جهت پاسخگویی به نیازهایشان با جهان روبرو خواهد شد و با شرکت های مشهور بین المللی در همین صنعت همکاری خواهد کرد. و خدمات یکپارچه مانند طراحی طرح ، نظارت بر ساخت و ساز را ارائه دهید.
    کایت همیشه به فلسفه تجارت "امروز بهتر از دیروز و فردا بالاتر از امروز" پایبند است و محصولات با کیفیت بالا ، با بازده بالا ، صرفه جویی در انرژی و فیبر نسوز را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد.

    بستن
محصولات
لوله فیبر سرامیکی
لوله الیاف سرامیکی
لوله فیبر سرامیکی برای ترموکوپل
بوته الیاف سرامیکی
اسکوپ الیاف سرامیکی