ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۳۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhejiang province Yongkang City West District Jade Road ۸۸-۱۹
  • درباره ما : صنعت و تجارت شرکت ، آموزشی ویبولیتین در معروف ملی "سرمایه سخت افزار چین" واقع شده است - ژجیانگ . این شرکت با کیفیت بالا ، شور و شوق تیم تحقیق و توسعه و دعوت از متخصصان ژاپنی ، معرفی پیشرفته بین المللی دستگاه تولید الکترولیتی سدیم هیپوکلریت (ضد عفونی کننده) ، مولد آب غنی از هیدروژن در زمینه فن آوری ثبت اختراع ، پس از سالها سخت کوشی و نوآوری ، به یک حرفه ای تبدیل شده است که در تصفیه هوای ی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنعت و تجارت شرکت ، آموزشی ویبولیتین در معروف ملی "سرمایه سخت افزار چین" واقع شده است - ژجیانگ . این شرکت با کیفیت بالا ، شور و شوق تیم تحقیق و توسعه و دعوت از متخصصان ژاپنی ، معرفی پیشرفته بین المللی دستگاه تولید الکترولیتی سدیم هیپوکلریت (ضد عفونی کننده) ، مولد آب غنی از هیدروژن در زمینه فن آوری ثبت اختراع ، پس از سالها سخت کوشی و نوآوری ، به یک حرفه ای تبدیل شده است که در تصفیه هوای یونی منفی ، هیپوکلریت سدیم (ضد عفونی کننده) دستگاه تولید بالا شرکت تولید کننده آب غنی از هیدروژن ، ساخت انبار مانند محصولات تحقیق و توسعه کاشته شده کوانتوم کوانتوم ، تولید ، فروش و خدمات.
    این شرکت با توسعه علم و فن آوری ، مبتنی بر علم و فن آوری ، نوآوری در فن آوری و استعدادهای برجسته ، یک سری از محصولات با تکنولوژی بالا را با نام تجاری شنژن "توسعه داده و یک خط تولید کامل ، مرکز آموزش ، مرکز مدیریت کیفیت ، آزمایش ایجاد کرده است. مرکز ، مرکز نمایشگاه و بخش تحقیق و توسعه ، شبکه فروش در سراسر کشور.
    شرکت هایی که "کیفیت ، خدمات ، شهرت" را به عنوان اولین فلسفه تجارت رعایت می کنند ، به طوری که مصرف کنندگان از محصولات با فناوری امن تر ، راحت تر ، صرفه جویی در انرژی ، سالم تر ، سازگار با محیط زیست ، شیک تر برخوردار هستند.
    عمر با کیفیت ، به شما اجازه نوشیدن سالم ، استفاده گرم!
    دستگاه ساخت هیپوکلریت سدیم (ضد عفونی کننده) از نوع الکترولیز می تواند برای عقیم سازی ، توضیح سموم دفع آفات روی سطح میوه ها و سبزیجات در زندگی روزمره و همچنین برای عقیم سازی و ضد عفونی سطوح پوست ، مانند میز و صندلی ، دیوارها و غیره استفاده شود. آب غنی از هیدروژن تولید شده توسط ژنراتور غنی از هیدروژن برای افراد مراقبت های بهداشتی و سم زدایی مناسب است. برای پیگیری افراد سالم و مناسب برای افراد سالم است.

    بستن