ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- میدان ولیعصر-خیابان به آفرین-خیابان ولدی-پلاک ۲۵ -طبقه ۹
  • درباره ما : این شرکت با بیش از ۲۷ سال سابقه در زمینه واردات و صادرات کالا بعنوان کارگزار رسمی گمرک ج.ا با بهره گیری از کادر مجرب و توانا مفتخر است که در طول سالیان متمادی با شرکت های بزرگ تولیدی و بازرگانان همکاری نزدیک داشته و هم اکنون نیز بعنوان مشاورگمرکی شرکت هایی نظیر -نورد فولاد یزد-نوین چوب-بهفلزسپاهان-کانسای ایرانیان-بوزال -نورد فولاد هما-نورد گرم فلز-دارو سازی آریا- دارو سازی ماد-......... ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    این شرکت با بیش از ۲۷ سال سابقه در زمینه واردات و صادرات کالا بعنوان کارگزار رسمی گمرک ج.ا با بهره گیری از کادر مجرب و توانا مفتخر است که در طول سالیان متمادی با شرکت های بزرگ تولیدی و بازرگانان همکاری نزدیک داشته و هم اکنون نیز بعنوان مشاورگمرکی شرکت هایی نظیر -نورد فولاد یزد-نوین چوب-بهفلزسپاهان-کانسای ایرانیان-بوزال -نورد فولاد هما-نورد گرم فلز-دارو سازی آریا- دارو سازی ماد-......... مشغول فعالیت می باشد .

    این شرکت با داشتن دانش کافی و در اختیار داشتن کادر مجرب در سراسر گمرکات امادگی دارد تا ضمن انجام تشریفات گمرکی در کوتاهترین زمان ممکن ومشاوره در زمینه ثبت سفارشات -خرید های خارجی-حمل و نقل بین الملی و داخلی و حمل محموله های سنگین خدمات خود را ارائه نماید.

    بستن