ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۵۱۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان مطهری-خیابان میرعماد-کوچه یازدهم-پلاک۱۰-طبقه اول
  • درباره ما : معرفی هلدینگ: هلدینگ اهورا از سال ۲۰۰۷ با برند تجاری AMIG فعالیت رسمی خود را در زمینه های مختلف با راه اندازی شرکت های تخصصی و تجاری در ایران و سایر کشورها آغاز نموده است. تلاش روز افزون در جهت تأمین رضایت مشتریـان و بهره گیری از جدیـدترین تکنولـوژی های روز دنیا در خـط تولیـد در کنار کادر تخصصی مجرب و استقـرار سیستم مدیریتی کارآمـد در سرلوحـه فعالیت های این مجموعه قرار گرفته است.شرکتهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    معرفی هلدینگ: هلدینگ اهورا از سال ۲۰۰۷ با برند تجاری AMIG فعالیت رسمی خود را در زمینه های مختلف با راه اندازی شرکت های تخصصی و تجاری در ایران و سایر کشورها آغاز نموده است. تلاش روز افزون در جهت تأمین رضایت مشتریـان و بهره گیری از جدیـدترین تکنولـوژی های روز دنیا در خـط تولیـد در کنار کادر تخصصی مجرب و استقـرار سیستم مدیریتی کارآمـد در سرلوحـه فعالیت های این مجموعه قرار گرفته است.

    شرکتهای خارج از کشور :

    STYLE INTERNATIONAL BUSINESS TRADING LIMITED این شرکت با هدف گسترش تجارت و صادرات مواد معدنی به کشورهای جنوب شرق آسیا تأسیس شده و عمده فعالیت این شرکت نیز عمدتاً سرمایه گذاری و   General trading میباشد ، دفتر مرکزی این شرکت در شهر پکن ( چین ) مستقر میباشد.
        Modern Construction Enterprises L.L.C دفتر مرکزی این شرکت در شهر مسقط ( پایتخت کشور سلطنت عمان ) واقع میباشد و عمده فعالیت این شرکت نیز سرمایه گذاری ، بازاریابی و صادرات مواد غذایی و مصالح ساختمانی به کشورهای حوزه خلیج فارس میباشد .

    شرکتهای داخل کشور :

        شرکت اهورا صنعت ماشین : این شرکت در زمینه واردات و عرضه انواع ماشین آلات راهسازی و معدنی ( همچون بیل مکانیکی ، لودر و.. ) در کشور فعالیت داشته و در حال حاضر نیز نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برند  AMIG  در ایران دارا می باشد .
        شرکت اهورا صنعت مس سازان :با توجه به ذخایر طبیعی کشور در بخش معدن و همچنین نیاز کارخانجات کشور به کنسانتره اکثر فلزات ، این شرکت در سال ۱۳۹۱ با هدف حمایت از مناطق محروم و اشتغالزایی و همچنین تامین بخشی از کنسانتره مس کشور تأسیس و عملیات ساخت کارخانه کنسانتره مس ( با ظرفیت سالانه ۲۵۰ تن ) در کنار معدن مس متعلق به این شرکت در استان سیستان و بلوچستان با سرمایه گذاری مناسب در حال اجرا میباشد .
        شرکت اهورا زمین کاو : این شرکت با هدف ارائه خدمات مهندسي و مشاوره در امور زمين‌شناسي و اكتشافات مواد معدني ، مطالعات فني و اقتصادي پروژه‌هاي صنعتي و معدني ، طراحي معدن و نظارت بر اجراي پروژه‌هاي معدنی با رعایت ملاحظات زیست محیطی و ارائه طرح های EIA فعاليت خود را آغاز نموده است.

    سایر فعالیتهای این شرکت بشرح ذیل میباشد :

        تهیه نقشه های زمین شناسی
        ارائه خدمات دور سنجی ماهواره ای ( R.S) به همراه گزارش های بازرسی صحرایی
        انجام خدمات ژئوفیزیکی به روش RS و IP و مگنتومتری
        ارائه خدمات مشاوره ای در امور معدن
        ارائه خدمات سیستمهای اطلاعات جغرافیایی (GIS ) در حوزه معدن و مکان یابی
        اهورا صنعت ویژن: از جمله فعالیتهای این شرکت میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :
        خرید و فروش مواد معدنی فلزی و غیر فلزی ( از جمله سنگ آهن ، کرومیت ، منگنز ، مس و … )
        مشارکت و سرمایه گذاری در طرح های معدنی و معادن آهن
        تولید ، فرآوری و تهیه مواد معدنی از جمله سنگ آهن و مس
        خرید ، حمل و صادرات مواد معدنی به کشور های جنوب شرق آسیا ( به خصوص کشور چین )
        شایان ذکر است میانگین صادرات مواد معدنی این شرکت سالانه ۴۰۰ الی ۶۰۰ هزار تن میباشد .
        اهورا دریا ویژن کیش : این شرکت یکی از واردکنندگان عمده محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور بوده که با استفاده از تجربیات نیروهای حرفه ای و علمی خود بهترین برندهای آرایش در جهان را شناسایی و اقدام به واردات آن می کند شایان ذکر است کلیه برندهای وارداتی این شرکت جزء برندهای مطرح و دارای بالاترین استاندارهای جهانی مربوطه و نیز مجوزهای وزارت بهداشت ایران بوده و از کشورهای صاحب نام در زمینه تولید محصولات آرایشی همچون ایتالیا و سریلانکا میباشد .

        اسپرلوس صنعت اهورا : عمده فعالیت این شرکت مشاوره در امور پیاده سازی استانداردهای بین المللی ، ممیزی سیستمهای مدیریتی و صدور گواهینامه های بین المللی میباشد . این شرکت در حال حاضر نماینده رسمی چندین شرکت معتبر خارجی در ایران بوده و کلیه پرسنل این شرکت بصورت مستقیم تحت آموزش علمی مستمر این شرکتها قرار دارند.

    درپایان یاد آور میشود در جهت اهتمام به عملکرد مطلوب و تاثیر گذار و نیز با نگاهی به استراتژی بلند مدت هلدینگ اهورا در جلب رضایت تمام مشتریان ، شرکتهای زیر مجموعه موفق به اخذ گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ ISO ( سیستم مدیریت کیفیت ) ، OHSAS ۱۸۰۰۱ (سیستم مديريت ایمنی و بهداشت شغلی ) و ISO ۱۴۰۰۱ ( سیستم مدیریت محیط زیست ) گردیده اند .

    بستن
محصولات
بیل چرخ زنجیری AMIG 207
بیل دو منظوره AMIG208D
لودر چرخ لاستیکیAMIG 956-3
بکهو لودر AMIG 412
دامپتراک AMIG 6450
بیل چرخ زنجیری AMIG 221