ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۵۶۹ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/bareztires
  • آدرس : تهران -سهروردي شمالي - هويزه غربي - شماره ۱۰۳
  • درباره ما : گروه صنعتی بارز در دهه ۱۹۸۰ میلادی شرکتی به منظور احداث یک کارخانه تولید تایر (لاستیک)، تیوب و نوار خودروهای سواری، باری و کشاورزی در حومه شهر کرمان (کیلومتر ۲۵ جاده جوپار) تأسیس گردید تا همزمان با آغاز سال‌های سازندگی پس از جنگ، با بهره گیری از نیروهای بومی استان کرمان ضمن توانمندسازی و ارتقاء صنعتی منطقه و کشور، زمینه اشتغال و کارافرینی را در منطقه‌ای محروم فراهم آورد. برای ت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنعتی بارز در دهه ۱۹۸۰ میلادی شرکتی به منظور احداث یک کارخانه تولید تایر (لاستیک)، تیوب و نوار خودروهای سواری، باری و کشاورزی در حومه شهر کرمان (کیلومتر ۲۵ جاده جوپار) تأسیس گردید تا همزمان با آغاز سال‌های سازندگی پس از جنگ، با بهره گیری از نیروهای بومی استان کرمان ضمن توانمندسازی و ارتقاء صنعتی منطقه و کشور، زمینه اشتغال و کارافرینی را در منطقه‌ای محروم فراهم آورد. برای تحقق این امر نیز با جذب تیمی از کارشناسان زبده صنعت تایر ایران، برای اولین بار طراحی یک کارخانه ساخت تایر توسط متخصصین ایرانی انجام شود. در ادامه فعالیت این شرکت اقدام به جذب بهترین فناوری ساخت تایر آن روز در داخل کشور نموده و پس از خرید و نصب تجهیزات و آموزش پرسنل اقدام به عرضه محصولات به بازار کشور نمود. به دلیل به روز بودن دانش و ماشین آلات و همچنین استفاده از نیروهای جوان و تحصیل کرده، در مدتی کوتاه محصولات این شرکت در بازار مصرف به نسبت سایر رقبا موقعیتی ممتاز بدست آورد. این شرکت که با نام مجتمع صنایع لاستیک کرمان تولید خود را در سال ۱۹۹۲ با ظرفیت سالیانه ۲۵ هزار تن تولید تایرهای با فناوری بایاس در زیربنائی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع آغاز نمود، در سال‌های بعد با انتخاب نام " گروه صنعتی بارز"، و با گسترش ظرفیت تولید خود به ۳۶ هزار تن تصمیم گرفت تا در مسیری متعالی گام نهاده و با هدف تحقق کسب رتبه نخست صنعت تایر ایران، با عقد قراداد همکاری صنعتی ۱۰ ساله جهت جذب فناوری تولید تایرهای رادیال از شرکت کنتیننتال آلمان نمود. از رهگذر این قرارداد، با افزودن خط تولید تایرهای رادیال سواری با کمربند سیمی به ظرفیت ۲۶ هزارتن در سال و خط تولید تایرهای باری/ اتوبوسی تمام سیمی خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن (برای اولین بار در ایران)، بارز توانست ظرفیت تولیدی خود را به ۷۷ هزار تن افزایش دهد. همچنین با بهبود ترکیب محصولات، این گروه توانسته است انواع تایرهای رادیال سواری، رادیال باری، رادیال تجاری، SUV، راه سازی و کشاورزی را طراحی و تولید نموده و با موفقیت به بازار مصرف معرفی نماید.
    در ادامه این حرکت، گروه صنعتی بارز در سال ۹۶ کارخانه جدید خود را در استان کردستان افتتاح کرد. این کارخانه در زمینی به مساحت ۴۴ هکتار، که ۶۵ هزار مترمربع آن فضای مورد استفاده در احداث هفت سالن تولید و انبار با ظرفیت اسمی سالانه ۵۰ هزار تن می باشد، که ظرفیت نهایی گروه صنعتی بارز را به ۱۵۰ هزار تن در سال افزایش داد.
    بارز با هدف افزایش میزان دسترسی مصرف کنندگان به محصولات خود و بهبود خدمات پس از فروش، برنامه های توسعه ای مختلفی را در راستای بهبود شبکه توزیع تایر و شبکه ارائه خدمات پس از فروش اجرا نموده و در بیش از ۳۳۰ نمایندگی، محصولات خود را به بازار عرضه نماید. همچنین با توسعه اینترنت و موبایل در کشور ، این شرکت برنامه های مختلفی را در حوزه بازاریابی الکترونیک و مدیریت ارتباط با مشتریان طراحی و در دست اقدام دارد.
    از دیگر فعالیتهای بارز در سال های اخیر افزایش میزان پاسخگویی به مسئولیتهای اجتماعی بوده است. این شرکت در چند سال اخیر اسپانسر برنامه حمایت از خرس سیاه آسیایی بوده و با هدف استفاده مناسب از تایر، کاهش آلایندگی و کاهش حوادث مرتبط با تایر، برنامه های آموزشی مختلفی را در غالب اجرای سمینارهای آموزشی برای مراکز خدمات تایر برگزار نموده و در غالب حضور در مراکز مصرف، برنامه های مختلف آموزشی را برای رانندگان انواع خودروهای سواری، باری و ... اجرا نموده است.
    همچنین این گروه با هدف بهبود میزان کنترل کیفی در سال های اخیر اقدام به توسعه توان مرکز آزمون تایر، آزمایشگاه های تحقیقاتی نموده و از طریق جذب دانش فنی از شرکت EDADA اسپانیا اولین میدان آزمون تایر و خودرویی کشور را در زمینی به وسعت ۲۴۰ هکتار، در شمال شرقی استان کرمان احداث نمود.

    بستن
محصولات
تایرهای سواری بایاس SKHX
تایرهای تجاری بایاس UTN
کشاورزی رینگ بزرگتر از 20 اینچ G10(SHLFS)
تایرهای راه سازی و صنعتی Q 10
تایرهای رادیال باری/اتوبوسی تمام سیمی HS 850
کشاورزی رینگ کوچکتر از 20 اینچHRFS
تایرهای سواری رادیال PREMIUM DRIVE P648
تایرهای سواری رادیال BRILLIANT P660
تایرهای سواری رادیال PREMIUM GRIP P624
تایرهای سواری رادیال ELPIDA P640
تایرهای سواری رادیال OPTI DRIVE PLUS P680
تایرهای سواری رادیال OPTI RIDE P685
تایرهای سواری رادیال OPTI DRIVE P674
تایرهای سواری رادیالJOOPAR P690
تایرهای سواری رادیال OPTIMAL GRIP P647
تایرهای سواری رادیال WINTERTECH P642
تایرهای سواری رادیالAPADANA P678
تایرهای سواری بایاس SKHX
تایر های SPORTECH S630
تایر های SUV OPTI RIDERUNNER S677
تایر های SUV RIDERUNNER S673