ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۶۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-سعادت آباد چهارراه سرو- بین بانک آینده و قوامین- واحد۲۹
  • درباره ما : گروه ایمن پایا فراصوت نماینده فروش و خدمات پس از فروش دستگا های معتبر بین المللی التراسونیک (فراصوت) دافع حیوانات موذی با نزدیک به دو دهه سابقه اجرایی آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و اجرای علمی سیستمهای فرا صوت دافع جانوران موذی فعالیت مینماید .لازم به ذکر است بکارگیری سیستمهای آلتراسونیک ذکر شده هم اکنون در کشورهای توسعه یافته جهت ایجاد حفاظت علیه جانوران موذی بویژه در محیطهای غذائی و ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه ایمن پایا فراصوت نماینده فروش و خدمات پس از فروش دستگا های معتبر بین المللی التراسونیک (فراصوت) دافع حیوانات موذی با نزدیک به دو دهه سابقه اجرایی آمادگی خود را جهت ارائه مشاوره و اجرای علمی سیستمهای فرا صوت دافع جانوران موذی فعالیت مینماید .
    لازم به ذکر است بکارگیری سیستمهای آلتراسونیک ذکر شده هم اکنون در کشورهای توسعه یافته جهت ایجاد حفاظت علیه جانوران موذی بویژه در محیطهای غذائی و بهداشتی گستردگی فراوانی پیدا نموده است .
    همانطور که مستحضرید پوشش حفاظتی آلتراسون ، تاثیرات تخریبی بر روی محیط زیست و بدن انسان را ندارد در صورتیکه بکار گیری بی رویه سموم شیمیائی میتواند اثرات مخرب و جبران ناپذیری بر روی محیط زیست و بدن انسان داشته باشد .
    دستگاههای ارائه شده توسط این گروه دارای تائیدیه های بین المللی از سازمانهای معتبر و شناخته شده نظیر CE اتحادیه اروپا و EPA میباشد .
    واحد فنی شرکت:
    شایان ذکر است گروه ایمن پایا فراصوت دارای سابقه طولانی در زمینه برقراری سیستمهای التراسونیک بوده و با تکیه بر مهندسین خلاق و تکنیسین های مجرب خود با ایجاد محیطی پویا و کارا به ارایه خدمات فنی و مهندسی پرداخته و تا کنون موفق به اجرای پروژه های متعددی در حوزه ارائه مشاوره و اجرای علمی سیستمهای فرا صوت دافع جانوران موذی گردیده است.این گروه آمادگی خود برای ارائه مشاوره رایگان در زمینه های ذکر شده بحضور اعلام می دارد.
    امیدواریم بتوانیم با همکاری های سازنده در پیشبرد اهداف عالیه کوشا باشیم.

    بستن