ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان شهید بهشتی-خیابان صابونچی-کوچه مبینی-پلاک ۵-واحد ۷
  • درباره ما : نماینده رسمی و انحصاری ساعت های تک عقربه و ۲۴ ساعته سوئیس در ایران و به عنوان زیر مجموعه فروشگاه ساعت ایراتک در سال ۱۳۹۴ دایر گردیده است.مأموریت شرکت ایراتک، به عنوان یکی از پیشروان ورزش های آبی و غواصی نشان دادن کیفیتی متفاوت و برتر برای کسب رضایت مشتریان محترم می باشد.با افزایش تنوع برندها و اطلاعات تخصصی مربوط به کالاهای مختلف باعث شده است عموم مردم قبل از خرید تا حد امکان در خصوص محصول مورد نی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نماینده رسمی و انحصاری ساعت های تک عقربه و ۲۴ ساعته سوئیس در ایران و به عنوان زیر مجموعه فروشگاه ساعت ایراتک در سال ۱۳۹۴ دایر گردیده است.

    مأموریت شرکت ایراتک، به عنوان یکی از پیشروان ورزش های آبی و غواصی نشان دادن کیفیتی متفاوت و برتر برای کسب رضایت مشتریان محترم می باشد.
    با افزایش تنوع برندها و اطلاعات تخصصی مربوط به کالاهای مختلف باعث شده است عموم مردم قبل از خرید تا حد امکان در خصوص محصول مورد نیاز خود تحقیق نمایند.
    در همین راستا نیاز به یک پایگاه اطلاع رسانی و فروش، در برگیرنده اطلاعات جامع و قابل اطمینان در خصوص مدلهای مختلف ساعت های حرفه ایی بنز و ویژگیهای آنها نظیر خصوصیات، امکانات، قیمت، شکل ظاهر ما را بر آن داشته تا ضمن ایجاد این سایت، اولین پایگاه جامع اطلاع رسانی، فروش و توزیع ساعت های فوق حرفه ایی نظامی، ورزشی، غواصی در سطح کشور ایران باشیم

    بستن
محصولات
ساعت مچی سوئیسی SLOW
ساعت مچی سوئیسی SLOW
ساعت مچی سوئیسی SLOW
ساعت مچی سوئیسی SLOW
ساعت مچی سوئیسی SLOW
بند استیل رزطلایی کد 04-20