ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۲۳۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : کیلومتر ۱۵جاده مخصوص کرج - خیابان ۵۳ - نبش خیابان دوم پلاک ۲۳
  • درباره ما : مجموعه فرآورده های گوشتی ایرانگوشت، تولید کننده انواع همبرگر انحصاری،کباب لقمه، مرغ برگر، استیک گوشت مزه دار شده، استیک مرغ مزه دار شده و فلافل، با هدف تولید مواد غذایی ممتاز و متفاوت فعالیت خود را با نام های تجاری هایکاز و یگانه از سال ۱۳۶۲ آغاز نمود. از سال ۱۳۸۷ و همزمان با توسعه کارخانه، مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات آلمانی به سیستم اضافه شد و فعالیت کارخانه با ایجاد نمایندگی در سرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    مجموعه فرآورده های گوشتی ایرانگوشت، تولید کننده انواع همبرگر انحصاری،کباب لقمه، مرغ برگر، استیک گوشت مزه دار شده، استیک مرغ مزه دار شده و فلافل، با هدف تولید مواد غذایی ممتاز و متفاوت فعالیت خود را با نام های تجاری هایکاز و یگانه از سال ۱۳۶۲ آغاز نمود.

    از سال ۱۳۸۷ و همزمان با توسعه کارخانه، مدرن ترین تجهیزات و ماشین آلات آلمانی به سیستم اضافه شد و فعالیت کارخانه با ایجاد نمایندگی در سراسر ایران وارد فاز جدیدی شد بطوریکه مجموعه موفق شد در کنار تولید طیف وسیعی از محصولات گوشتی، اولین فلافل صد در صد بهداشتی ایران را با نشان استاندارد تولید نماید.

    از سال ۱۳۹۱ فعالیت مشترک مجموعه فرآورده های گوشتی ایرانگوشت با مجموعه فست فودهای زنجیره ای عطاویچ، بزرگترین فست فود زنجیره ای ایران و اولین برند ایرانی در بخش فست فود که موفق به تاسیس نمایندگی در کشورهای همسایه ایران گردید، به عنوان تامین کننده مواد اولیه آغاز گردید.

    پس از دریافت عنوان تولید کننده نمونه توسط مجموعه ایرانگوشت برای چند سال متوالی و ایجاد شبکه پخش قوی در سراسر ایران، این مجموعه توسط جناب آقای عطا قطبی مالک برندهای عطاویچ(Atawich)، عطاکو(Ataco)، عطا تجارت گستر، گریل۱۷(Grill۱۷)، غذا آکادمی و عطاتریپ (Ata Trip)، خریداری شده و در نهایت در سال ۱۳۹۶ با تجمیع مجموعه های مذکور، هولدینگ بزرگ ایرانگوشت با هدف خدمت رسانی در بخش های مختلف صنایع غذایی، هتل و خدمات اقامتی، بازاریابی شبکه ای، آموزش نیروی کار متخصص در بخش صنایع غذایی و سرمایه گذاری در کسب و کار های اینترنتی ایجاد گردید

    بستن