ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۶۷۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : یـــزد - شـهــرک صنعتـی مهـدی آبـاد -واحــد تـولیـدی رحمـت زاده
  • درباره ما : گروه صنایع غذایی زین، سال ۱۳۸۶ در استان یزد با هدف تولید انواع غذاهای آماده تاسیس گردید. منظور از احداث این مجموعه تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا در بسته بندی مناسب با رعایت استانداردهای بهداشتی و غذایی بوده که در مسیر تحقق این امر موفق به دریافت نشان های iso ۲۲۰۰۰ (۲۰۰۵) ، iso ۹۰۰۱ ،haccp و gmp از شرکت TUV world آلمان و نشان بین المللی حلال گردیده است.هم اکنون به خود می بالیم که با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه صنایع غذایی زین، سال ۱۳۸۶ در استان یزد با هدف تولید انواع غذاهای آماده تاسیس گردید. منظور از احداث این مجموعه تولید و عرضه محصولات با کیفیت بالا در بسته بندی مناسب با رعایت استانداردهای بهداشتی و غذایی بوده که در مسیر تحقق این امر موفق به دریافت نشان های iso ۲۲۰۰۰ (۲۰۰۵) ، iso ۹۰۰۱ ،haccp و gmp از شرکت TUV world آلمان و نشان بین المللی حلال گردیده است.
    هم اکنون به خود می بالیم که با تولید متنوع ترین غذاهای آماده از قبیل انواع سالاد، خوراک، ساندویچ، سبزیجات آماده طبخ، سس، همبرگر، کشک و بادمجان، فلافل و جوجه کباب بعنوان محصولات درجه یک در بازار حضور داریم و آرزو داریم این مجموعه موجبات توسعه بازارهای فرامرزی را فراهم آورده، تا برندی نمادین و ماندگار را از آن ایران عزیزمان نماییم.

    بستن
محصولات
سالاد ماکارونی زین
سالاد فصل زین
سالاد الویه کالباس زین
سالاد الویه مرغ زین
همبرگر ذغالی زین
همبرگر زین