ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان -بهارستان -بلوار فرشته جنوبي -مجتمع تجاري اداري رضا -واحد ۱۰
  • درباره ما : من خدابخش علیپرست مدیر بازرگانی علیپرست که فعالیتم در زمینه صادرات سنگهای ساختمانی و تزئینی می باشد.بازرگانی علیپرست یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه صنعت سنگهای ساختمانی تزئینی است که در سال ۱۹۸۵ میلادی شروع به کار نموده است. این شرکت یکی از شرکتهای پیشرو و فعال در صادرات بلوک به کشورهای جهان است و در حال حاضر بازرگانی علیپرست یکی از بزرگترین و موفق ترین تامین کنندگان و صادر کنندگان سنگهای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    من خدابخش علیپرست مدیر بازرگانی علیپرست که فعالیتم در زمینه صادرات سنگهای ساختمانی و تزئینی می باشد.
    بازرگانی علیپرست یکی از شرکتهای پیشرو در زمینه صنعت سنگهای ساختمانی تزئینی است که در سال ۱۹۸۵ میلادی شروع به کار نموده است. این شرکت یکی از شرکتهای پیشرو و فعال در صادرات بلوک به کشورهای جهان است و در حال حاضر بازرگانی علیپرست یکی از بزرگترین و موفق ترین تامین کنندگان و صادر کنندگان سنگهای طبیعی به شکل بلوک ، اسلب ، تایل و استریپ از انواع مرمریت، تراورتن،لایم استون،مرمر و گرانیت با بهترین ماشین آلات مدرن روز سنگبری است.و همچنین این شرکت دارنده یک انبار سنگ در شهر اصفهان می باشد.

    بازرگانی علیپرست در سالهای گذشته معادنی همچون تراورتن ،مرمریت، و مرمر داشته است و در حال حاضر دارنده معادن مرمریت ،لایم استون و تراورتن در ایران می باشد.در حال حاضر این شرکت در حال مشارکت با کشورهای آسیایی به خصوص کشورهای عربی و اروپایی در زمینه صادرات سنگهای ساختمانی و تزئینی می باشد.

    ایران در زمینه سنگهای ساختمانی – تزئینی توان جذب سرمایه گذاری در بخش خصوصی جهت استخراج ، فروش و صادرات سنگ به اغلب کشورهای جهان را دارد و اینجانب علاقه مند به جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه معادن سنگ در ایران می باشم.

    بستن
محصولات
تراورتن قرمز
تراورتن ليمويي
تراورتن بژ
تراورتن سفيد