ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : اصفهان-خوانسار - شهرک صنعتی -فاز دو -صنایع غذایی جواهری
  • درباره ما : گروه غذایی جواهری با هدف حضور مستمر و موثر در تولید و عرضه بهینه فرآورده حلواشکری محصولات خود را با بسته بندی های متنوع و کیفیتی ممتاز و متمایز به بازار عرضه نموده است .گروه غذایی جواهری با بیش از نیم قرن سابقه در تولید و بسته بندی عسل در سال ۱۳۷۹ پس از بررسی نیاز مشتریان با هدف گسترش فعالیت شرکت در زمینه تولید و توزیع مواد غذایی برای اولین بار در استان اصفهان تولید حلواشکری بصورت سنتی ر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه غذایی جواهری با هدف حضور مستمر و موثر در تولید و عرضه بهینه فرآورده حلواشکری محصولات خود را با بسته بندی های متنوع و کیفیتی ممتاز و متمایز به بازار عرضه نموده است .گروه غذایی جواهری با بیش از نیم قرن سابقه در تولید و بسته بندی عسل در سال ۱۳۷۹ پس از بررسی نیاز مشتریان با هدف گسترش فعالیت شرکت در زمینه تولید و توزیع مواد غذایی برای اولین بار در استان اصفهان تولید حلواشکری بصورت سنتی را سرلوحه کار خود قرار داد و تا سال ۱۳۸۰ با احداث سالن و خرید تجهیزات لازم، حلوا شکری را بصورت صنعتی تولید نمود و همچنین با خرید پیشرفته ترین ماشین آلات این محصول را به صورت کاملا مکانیزه و بهداشتی تولید نمود.گروه غذایی جواهری مفتخر است دو نوع محصول با نامهای کرم کنجد ساده و کرم کنجد شکلاتی را در وزن ها و بسته بندی های مختلف تولید و به بازار عرضه نماید. این محصول طی سالیان گذشته از طریق واردات در کشور عرضه می گردید که در سالهای اخیر تنها شرکتهای معدودی توانایی تولید آن را با چنین کیفیتی دارا میباشند و اکنون نیز مفتخر به اعتماد و استقبال مصرف کنندگان میباشد.

    مدیران و کارکنان صنایع غذایی جواهری به منشور تکریم ارباب رجوع و دستیابی هر چه بیشتر به اهداف عالیه شرکت (توسعه پایدار، تولید روزآمد و خدمت مطلوب) پیمان بسته اند مجری اصول منشور اخلاقی زیر باشند:
    – با ایمان به اراده خداوند متعال در جهت کسب رضایت حق تعالی گام برداریم و خداوند را همیشه ناظر بر اعمال خود می دانیم.رعایت نظم وآراستگی،وقت شناسی،تواضع،فروتنی ومسئولیت پذیری را سرلوحه تمام امور خویش قرار دهیم.
    – صبروشکیبایی پیشه خود می سازیم و با برخورد مناسب و سعه صدر و خوشرویی ، پاسخگوی ارباب رجوع بوده و حفظ کرامت انسانها را سرلوحه خویش قرار می دهیم.
    – اعتقاد داریم که آموزش، دانش حرفه ای وهمچنین تجربه و ابتکار و نوآوری ازضروریات است لذا در کسب راه آن دریغ نخواهم کرد.
    – با استقبال از نظرات وپیشنهادات سازنده و بسط فرهنگ انتقاد پذیری و شفافیت در اطلاع رسانی موجب افزایش اعتماد عمومی خواهیم شد.
    – محرم و امین اسرار شرکت و مراجعه کنندگان خواهیم بود.
    – صداقت در گفتار و کردار ویژگی ما خواهد بود.
    – کلید رمز موفقیت در رضایت ارباب رجوع است، در هنگام ارائه خدمات به این ویژگی پایبندیم.
    – اعتقاد داریم مشتری تنها مشتری ما نیست بلکه دوست؛ همکار مشاور و طراح ماست و هماره ما را در پیشرفت و تحقق ارمانهای آینده همراهی خواهد کرد
    – مطمئناً موفقیت مالی مورد توجه است ولی آن را وسیله ای برای تامین هدفی گسترده تر که همانا ارائه خدمات مناسب می باشد می دانیم.
    – کـارکنان شرکـت به عنوان ارزشمند ترین منـابع محسوب می شوند لذا تردیدی در اثرگذاری پندار ، رفتار و کردار آنها در همه مراجعین نداریم.

    بستن
محصولات
حلواشکری پشمکی پذیرایی قدیما
حلواشکری پشمکی 500 گرمی قدیما
حلواشکری پشمکی 300 گرمی قدیما
حلواشکری مغزدار 3٫5 کیلویی قدیما
حلواشکری مغزدار 400 گرمی قدیما
حلواشکری ساده 400 گرمی قدیما
حلواشکری مغزدار 250 گرمی قدیما
حلواشکری ساده 250 گرمی قدیما
حلواشکری ساده 100 گرمی قدیما
کرم کنجد دو رنگ 350 گرمی قدیما
کرم کنجد شکلاتی 350 گرمی قدیما
کرم کنجد ساده 350 گرمی قدیما
باسلوق مخلوط پذیرایی قدیما
باسلوق شکلاتی پذیرایی قدیما
باسلوق میوه ای سنتی قدیما
باسلوق میوه ای کریستال قدیما
باسلوق کادویی قدیما
باسلوق میوه ای ساده قدیما
باسلوق میوه ای مغزدار قدیما
باسلوق میوه ای روکش شکلاتی قدیما
باسلوق میوه ای ساده 3٫5 کیلویی قدیما
باسلوق میوه ای مغزدار 3٫5 کیلویی قدیما
باسلوق میوه ای با روکش شکلاتی زیپ کیپ قدیما
باسلوق میوه ای ساده زیپ کیپ قدیما
باسلوق پاکتی شکلاتی قدیما
باسلوق پاکتی ساده قدیما
باسلوق میوه ای قوطی قدیما
عسل طبیعی 500 گرمی قدیما
عسل طبیعی 600 گرمی قدیما
عسل طبیعی 450 گرمی قدیما
کنجد برشته نمکی قدیما
کنجد برشته ساده قدیما
روغن کنجد 1800 گرمی قدیما
روغن کنجد 900 گرمی قدیما
روغن کنجد 450 گرمی قدیما