ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران - کیلومتر ۴ جاده مخصوص کرج - بلوار شیشه مینا
  • درباره ما : شرکت شیشه سازی مینا در سال ۱۳۴۷ با هدف تولید انواع شیشه های مظروف و تامین شیشه و جعبه های کارخانجات نوشابه سازی تاسیس گردیده و با بهره گیری از تجربیات مفید سالیان متمادی و ماشین آلات موجود قادر به ارائه خدمات به شرح ذیل می باشد: تولید انواع شیشه های مظروف چاپ روی شیشه تولید جعبه های پلاستیکی مخصوص نوشابه خطوط تولید مستقر در دو کوره شرکت با ظرفیت نهایی ۴۰۰۰۰ تن اسمی و ۵ خط تولید بطر و ج ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت شیشه سازی مینا در سال ۱۳۴۷ با هدف تولید انواع شیشه های مظروف و تامین شیشه و جعبه های کارخانجات نوشابه سازی تاسیس گردیده و با بهره گیری از تجربیات مفید سالیان متمادی و ماشین آلات موجود قادر به ارائه خدمات به شرح ذیل می باشد:

    تولید انواع شیشه های مظروف
    چاپ روی شیشه
    تولید جعبه های پلاستیکی مخصوص نوشابه

    خطوط تولید مستقر در دو کوره شرکت با ظرفیت نهایی ۴۰۰۰۰ تن اسمی و ۵ خط تولید بطر و جار در سال قادر به تولید انواع بطری های نوشابه، آبلیمویی، شیر مربایی و سایر ظروف شیشه ای مخصوص نگهداری مواد غذایی و لبنی می باشد. دو خط تولید محصولات پلاستیکی تزریقی با ظرفیت نهایی بیش از یک هزار تن در سال قادر است انواع قطعات پلاستیکی بزرگ تا وزن ۲۵۰۰ گرم را تولید نماید. امتیاز قابل توجه این تولیدات در کنار تولید بطری، ایجاد تسهیلات در امر بسته بندی محصولات برای سفارش دهندگان بطری می باشد.

    این شرکت با ایجاد تحول اساسی در کیفیت محصولات تولیدی خود در سال های اخیر، ضمن تامین شیشه مورد نیاز اکثر تولید کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی کشور و کشورهای همسایه در زمینه صادرات محصولات خودبه بازار های منطقه بخصوص (عراق - افغانستان - ترکمنستان - آذربایجان - گرجستان و ...) نیز فعال می باشد.

    بستن
محصولات
جار مدل 3
بطر 180 سی سی
گیلوان
سربطر
خدمات چاپ و لیبل
جار چهارگوش اختصاصی 270 و 500
جار 160 سی سی
جار 90 سی سی
جار 700 سارا رینگ 82
جار 700 سحر رینگ 82
جار 500
جار مدل 4
جار مدل 230
جار مدل 1000
جار مدل 8
جار مدل 250
جار 160 کام خوش اختصاصی
بطر 300 استار سفید، سبز و قهوه ای
بطر 265 آبلیمویی
بطر 190 آبلیمویی
بطر 300 طرح باسیل
بطر 250 طرح باسیل
بطر یک لیتری الکل بلند
بطر 410 آبلیمویی
بطر 250 چهارگوش
بطر 500 صادراتی
اتکا
بطر دست چین
بطر 450 نگین دشت خرم
بطر 250
بطر 260
خانواده زمزم
بطر 190
بطر(270 و 450)
بطر یک لیتری الکل
بطر 300 ارس کولا (فرد آذربایجان)