ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-بزرگراه صدر -شهید قلندری شمالی -پلاک ۲۵ -طبقه ۴
  • درباره ما : شرکت آلا سبز کویر با نام تجاری جیلان در سال ۹۰ تاسیس و در سال ۹۲ در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری رسید.دارای سالن های تولید-اداری- انبارها-رختکن های مجزا-آزمایشگاه مجزا در سه بخش میکروبی-شیمی و اتاق کشت بر پایه ی استانداردهای سازمان غذا و دارو در نظر گرفته شده است. جیلان بر اساس افزایش مدت ماندگاری محصولات و با هدف مصرف آسان مواد غذایی و بکارگیری تکنولوژی جدید مطابق با استانداردهای غ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت آلا سبز کویر با نام تجاری جیلان در سال ۹۰ تاسیس و در سال ۹۲ در شهرک صنعتی شاهرود به بهره برداری رسید.دارای سالن های تولید-اداری- انبارها-رختکن های مجزا-آزمایشگاه مجزا در سه بخش میکروبی-شیمی و اتاق کشت بر پایه ی استانداردهای سازمان غذا و دارو در نظر گرفته شده است.

    جیلان بر اساس افزایش مدت ماندگاری محصولات و با هدف مصرف آسان مواد غذایی و بکارگیری تکنولوژی جدید مطابق با استانداردهای غذایی مبتنی بر حفظ امنیت غذایی تاسیس گردیده است.

    این مجموعه با کمک گرفتن از متخصصین و دانش پژوهان در حیطه صنعت غذا امیدوار است گامی موثر درخوراک سالم در تمامی سنین بردارد.فعالیت این شرکت در زمینه خشک کردن و بسته بندی انواع سبزی-صیفی و میوه و تولید و بسته بندی انواع چاشنی- ادویه و پودر غوره و بسته بندی انواع حبوبات- برنج- قند و... می باشد.

    این مجموعه درصدد است بتواند شیوه ی جدیدی در زمینه ی سرخ کردن مواد غذایی غیر منجمد به جامعه ی صنعت غذا پیشنهاد دهد.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
محصولات
پیاز خشک شده خلالی
پودر پیاز-پودر سیر-پودر غوره
سبزیجات خشک شده
صیفی جات خشک شده
میوه خشک شده