ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۵۱ بار
امتیاز :
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/novincharm
  • آدرس : تهران – خیابان فردوسی شمالی – بالاتراز منوچهری – نبش چهارراه کوشک – پلاک ۴١۵ – ساختمان نوین چرم
  • درباره ما : فروشگاه‌های زنجیره‌ای نوین‌چرم از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا، شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۸۲ نام تجاری «نوین‌چرم» را با هدف تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، برگزید و هم اکنون از پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه مفید در شناخت الگوهای رفتاری جامعه ایرانی برخوردار است ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    فروشگاه‌های زنجیره‌ای نوین‌چرم از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا، شروع به فعالیت نمود. در سال ۱۳۸۲ نام تجاری «نوین‌چرم» را با هدف تولید محصولاتی با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، برگزید و هم اکنون از پشتوانه بیش از ربع قرن تجربه مفید در شناخت الگوهای رفتاری جامعه ایرانی برخوردار است. اینک با بهره‌گیری از مواد استاندارد و استفاده از چرم مرغوب و حلال در عرصه تولید، با احترام به حق مشتریان گرامی به ارائه خدمات پس از فروش در دفتر مرکزی و تمام فروشگاه‌های خود می‌پردازد.
    به‌کارگیری طراحان مطرح بین‌المللی، همکاران دانش آموخته و اهل فن از یک سو و برخورداری از مشتریانی باسلیقه و خوش‌ذوق از سوی دیگر، از افتخارات نوین‌چرم محسوب می‌شوند.
    محصولات نوین‌چرم سابقه صادرات به امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان، دانمارک، سوئد، جمهوری چک و روسیه را دارا می‌باشد. همچنین، حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی از جمله نمایشگاه بولونیا ایتالیا، آیسف و آی مد ترکیه از فعالیت‌های شایان ذکر نوین‌چرم در حوزه صنعت چرم، تلقی می‌گردد.

    همچنین در عرصه داخلی کشور نیز، افتتاح فروشگاه در مراکز استان‌ها و نیز رسیدن به جایگاه یک برند ملی و صادرات محصولات چرمی به اقصی نقاط دنیا، از جمله چشم‌اندازهای نوین‌چرم می‌باشد.

    بستن
محصولات
ساک مسافرتی 5125 BE5008 BO
ست دو تکه مردانه سایمون GB3576 A
کیف مارسل MSB3865 MT
جلد دسته چک تئودور BNC0340 J
کیف اداری لب بر گیلو2 BE4824 S
صندل کاوان MS2017 JFS
کت کوین MNT5288
جیبی PE2612 A 2049
پاسپورتی 932 WB3708 SH
کفش مجلسی 730 WS2809 E
هیکلی میلان MSB3923 S
آرایشی آوین CBX0318 AE
دوشی امیلی LHB4623 SH
کت چیلا WNT6067