ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCQmXpPGS_wEIEYD9GXXpsqw
  • لینک آپارات : https://www.aparat.com/dorsa.leather
  • آدرس : تهران-خیابان شریعتی-بالاتر از یخچال-پلاک ۱۴۸۹-اول و دوم اداری ساختمان درسا
  • درباره ما : برند درسا از سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۷۹ با این نام به ثبت رسید و کارخانه صنعتی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع راه اندازی نمود و تا سال ۱۳۸۶ بیستمین فروشگاه زنجیره ای خود را افتتاح کرد. در سال ۱۳۹۱ موقعیت خود را به عنوان برند “درسا، چرم و لوکس” تثبیت کرد. درسا توسط شاهین فاطمی و امیر کاظم نورمحمدی تاسیس شد که هم اکنون در حال تشکیل خط جدیدی با نام" شاهین_امیر" هستند این خط ش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    برند درسا از سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرد. در سال ۱۳۷۹ با این نام به ثبت رسید و کارخانه صنعتی به وسعت ۲۰۰۰ متر مربع راه اندازی نمود و تا سال ۱۳۸۶ بیستمین فروشگاه زنجیره ای خود را افتتاح کرد. در سال ۱۳۹۱ موقعیت خود را به عنوان برند “درسا، چرم و لوکس” تثبیت کرد.

    درسا توسط شاهین فاطمی و امیر کاظم نورمحمدی تاسیس شد که هم اکنون در حال تشکیل خط جدیدی با نام" شاهین_امیر" هستند این خط شامل محصولاتی بسیار خاص، فوق لوکس و هنری خواهد بود.

    برند درسا دارای پرسنل جوان و خلاقی است که هرکدام در جایگاه خود به وظایفشان متعهد و علاقه مند هستند. درسا دارای شبکه ای پانصدهزار نفري از مشتریان وفادار است و با تولیدکنندگان حرفه ای داخلی و ترکیه ای همکاری می کند.

    درسا ماموریت خود را تبدیل چرم طبیعی و باکیفیت به محصولی لوکس می داند. در این مسیر در نوآوری و خلق زیبایی ها استمرار دارد .چشم انداز ما در آینده تبدیل شدن به رقیبی خوب برای برندهای اروپایی است. مشتریان، درسا را به عنوان برندی لوکس با کالای باکیفیت و با قیمت بالا می شناسند.

    بستن
محصولات
کفش پامپ زنانه
کیف پول زنانه
کمربند زنانه
قرآن وزیری 1/4 الدویژن بردو
حافظ وزیری
کفش اکسفورد مردانه