ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرج-گوهردشت-خیابان سیزدهم غربی-پلاک ۱۹(مجتمع مارال چرم)
  • درباره ما : شرکت مارال چرم از سال ۱۳۷۴ تا کنون در زمینه تولید، عرضه داخلی و صادرات محصولات چرمی باکیفیت به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ایتالیا و ترکیه فعالیت می کند این گروه با به کار گیری بیش از ۴۰۰ نفر از متخصصان و کارشناسان زبده ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید صنعتی مصنوعات چرمی، همواره کوشیده است محصولاتی منطبق با بالاترین استانداردهای جهان را روانه بازارهای بین الملل کند. ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت مارال چرم از سال ۱۳۷۴ تا کنون در زمینه تولید، عرضه داخلی و صادرات محصولات چرمی باکیفیت به کشورهایی مانند کانادا، استرالیا، ایتالیا و ترکیه فعالیت می کند

    این گروه با به کار گیری بیش از ۴۰۰ نفر از متخصصان و کارشناسان زبده ایرانی و با استفاده از آخرین تکنولوژی های تولید صنعتی مصنوعات چرمی، همواره کوشیده است محصولاتی منطبق با بالاترین استانداردهای جهان را روانه بازارهای بین الملل کند.

    حاصل این تلاش بی وقفه متخصصان مارال چرم افتتاح ۳۵ شعبه در سراسر ایران و چند شعبه بین المللی در کشورهایی مانند ایتالیا و قزاقستان بوده است.

    این گروه با استفاده از نتایج تحقیق های بازار و کارشناسی مداوم سلیقه و خصوصیات زیست بومی مردم هر کشور، اقدام به طراحی و تولید محصولاتی منطبق با نیازهای آن منطقه می نماید.

    نتیجه این دو دهه تلاش بی وقفه گروه تولیدی و صادراتی مارال چرم همچنین کسب افتخاراتی چون: صادرکننده فعال صنفی استان البرز در سال ۱۳۹۳ (تقدیر شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز)، برگزیده همایش ملی تقدیر از بزرگان و پیشکسوتان و کارآفرینان جوان صنعت کفش و چرم و صنایع وابسته از طرف اتحادیه صنف کفاشان تهران، تندیس نشان حامیان کیفیت و استاندارد و… بوده است.

    صداقت در فروش، اعتماد به توانمندی نیروهای ایرانی و دانش مداری، ارزش های ویژه مارال چرم هستند که سبب شده اند این گروه به یکی از سه برند اصلی دارای بیشترین سهم بازار محصولات چرمی در ایران بدل گردد.

    بستن
محصولات
کیف کتی مارسی
دستکش آرسام
کمربند کروکو 3/5 کد 9
بوت 262
نیم بوت مدل1
کت تابان