ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۰۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-کیلومتر ۲۰ جاده دماوند-روبروی شهر پردیس-پارک فناوری پردیس-ساختمان سراج-واحد ۱۴۱-شرکت تراوش سنجش پارس (هایکا)
  • درباره ما : گروه فنی و مهندسی هایکا در سال ۱۳۹۰ فعالیت های خود را با هدف تحقیق و توسعه ی تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق صنعتی آغاز نمود. پس از انجام پروژه های نیمه صنعتی و تحقیقاتی متعدد در زمینه سیستم های تست و آزمایشات مخرب و غیر مخرب، در سال ۱۳۹۶ با تاسیس شرکتی فناوری محور، وارد عرصه تولید و ارائه خدمات تخصصی گردید. این تولیدات شامل انواع دستگاه های تستر نشتی دقیق و تجهیزات جانبی آن ها نظیر انوا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    گروه فنی و مهندسی هایکا در سال ۱۳۹۰ فعالیت های خود را با هدف تحقیق و توسعه ی تجهیزات آزمایشگاهی و ابزار دقیق صنعتی آغاز نمود. پس از انجام پروژه های نیمه صنعتی و تحقیقاتی متعدد در زمینه سیستم های تست و آزمایشات مخرب و غیر مخرب، در سال ۱۳۹۶ با تاسیس شرکتی فناوری محور، وارد عرصه تولید و ارائه خدمات تخصصی گردید. این تولیدات شامل انواع دستگاه های تستر نشتی دقیق و تجهیزات جانبی آن ها نظیر انواع لیک مستر، مستر چمبر و انواع فیکسچر جهت تست نشتی قطعات مختلف می باشند. همچنین خدمات این شرکت شامل طراحی و ساخت انواع سیستم های آب بندی دینامیک و استاتیک ، انجام عملیات تست نشتی با روش های ویژه برای قطعات خاص، انجام تحقیقات، آنالیز و محاسبات مجموعه های آب بندی قطعات مختلف، خدمات مهندسی معکوس سیستم های آب بندی و ارائه خدمات آموزشی و تخصصی مرتبط می باشد.

    بستن
محصولات
تستر نشتی دقیق LT-100
تستر نشتی دقیق LT-200
اندازه گیری نشتی به روش التراسونیک