ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۴۷۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-میدان آرژانتین-خیابان احمد قصیر-نبش کوچه۱۸-ساختمان جردن-پلاک ۴۵-واحد ۲۶
  • درباره ما : شرکت نیکسان صنعت درسال ۱۳۷۲ در شهر صنعتی کاوه در یکی از بزرگترین قطب های صنعتی کشور با موقعیت بسیار استراتژیک با انگیزه تولید لوازم خانگی و قطع وابستگی و رسیدن به خودکفایی در این بخش تأسیس گردید.در این راستا سعی نمود با نوآوری و تولید محصولات با کیفیت جایگاه ویژه ای در صنعت کشور کسب نماید. این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان طی این سالها قدم های مؤثری در تشکیل یک سازمان خدمات پس از فروش ف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت نیکسان صنعت درسال ۱۳۷۲ در شهر صنعتی کاوه در یکی از بزرگترین قطب های صنعتی کشور با موقعیت بسیار استراتژیک با انگیزه تولید لوازم خانگی و قطع وابستگی و رسیدن به خودکفایی در این بخش تأسیس گردید.در این راستا سعی نمود با نوآوری و تولید محصولات با کیفیت جایگاه ویژه ای در صنعت کشور کسب نماید.

    این شرکت در جهت جلب رضایت مشتریان طی این سالها قدم های مؤثری در تشکیل یک سازمان خدمات پس از فروش فعال اثر گذار با همکاری شرکت های مشاور توانمند کشور و راه اندازی Happy Call و Call Center در این سازمان نموده است. مدیریت ارشد سازمان طی سالهای اخیر علی رغم بحران های اقتصادی برحسب سیاستهای اقتصادی کشور و به جهت
    جلوگیری در خروج ارز از کشور وبه منظور گسترش تنوع محصولات تولیدی مخصوصاً محصولاتی که قابل رقابت با محصولات وارداتی باشند،اقدام به تأسیس واحد شماره ۲ در منطقه ویژه اقتصادی کاوه طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا نمود.

    این شرکت با تکیه بر تخصص،پژوهش و پشتکار کارشناسان توانمند موفق به اخذ پروانه های لازم از سازمان استاندارد و تأییده های بین المللی ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ و همچنین اخذ تندیس شرکت تلاشگر و ساعی در سال ۱۳۹۴ از سازمان استاندارد استان مرکزی گردیده است که تأییدی بر اهداف این شرکت می باشد.

     

    بستن
محصولات
یخچال فریزر با یخساز مدل RF-840 N-E2
یخچال فریزر بدون یخساز مدل RF-840 N-E2
یخچال فریزر دوقلو با یخساز اتوماتیک مدل NR592DN&NF592DN
یخچال دیفراست R-60
فریزر بدون برفک مدل F-200 N
یخچال دیفراست NR-474-MD