ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۹۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-خیابان خالد اسلامبولی(وزراء)- خیابان ششم-کوی دل افروز-پلاک ۱۷-ساختمان کتاب سرا
  • درباره ما : شركت بلیوان (به شماره ثبت ۳۷۱۰۷ و کد اقتصادی ۴۱۱۱۱۵۶۷۹۶۶۸) در سال ۱۳۵۹ تأسیس و از سال۱۳۶۷ تا سال ۱۳۹۶ نماینده انحصاری شركت Seaport Controllers international GmbH بوده است. این شرکت همچنین به عنوان نماینده انحصاری شرکت SPC در زمینه بازرسی کالاهای وارداتی به ایران، بررسی و تأیید کلیه مدارک فنیِ کالاهای وارداتی را بر عهده داشته است. هم اکنون شرکت بازرسی بلیوان به صورت شرکت بازرسی مستقل، د ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شركت بلیوان (به شماره ثبت ۳۷۱۰۷ و کد اقتصادی ۴۱۱۱۱۵۶۷۹۶۶۸) در سال ۱۳۵۹ تأسیس و از سال۱۳۶۷ تا سال ۱۳۹۶ نماینده انحصاری شركت Seaport Controllers international GmbH بوده است.

    این شرکت همچنین به عنوان نماینده انحصاری شرکت SPC در زمینه بازرسی کالاهای وارداتی به ایران، بررسی و تأیید کلیه مدارک فنیِ کالاهای وارداتی را بر عهده داشته است.

    هم اکنون شرکت بازرسی بلیوان به صورت شرکت بازرسی مستقل، دارای پروانه سورویانس، پروانه بازرسی کالاهای صادراتی، مجوز نمونه برداری در سراسر کشور و مجوز بازرسی شرکتهای داخلی می باشد.

    این شرکت با استفاده از یک تیم متخصص فنی و با هدف جلب رضایت مشتریان از طریق حفظ کیفیت کالا و ارائه خدمات دقیق در سریعترین زمان ممکن گام بر می دارد.

    یادآور می شود شرکت SPC یك شركت بازرسی بین المللی بوده است که به طور رسمی از سال ۱۹۷۸، در سراسر دنیا به انجام امور بازرسی کالا پرداخته است اما پیشینه بازرسی پنبه و محصولات کشاورزی را از سال ۱۸۵۶ دارا بوده است.

    خدمات این شرکت با بیش از ۱۶۰ سال سابقه، در شمار بالاترین استانداردهای مورد نیاز مشتریان عرضه می گردید. متأسفانه، از ابتدای سال ۲۰۱۸ و به دلیل شرایط تحریم، این شرکت بازار ایران را از دست داد و سهام آن به شرکت دیگری واگذار گردید.

    لذا این شرکت در ایران، نماینده ای ندارد و قادر به انجام بازرسی و صدور گواهی نمی باشد.

    شرکت بازرسی بلیوان جهت انجام خدمات بازرسی در مبدأ، دارای نماینده رسمی بوده و با استفاده از مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قادر به ارائه گواهی است.

    بستن
خدمات
بازرسی پیش از حمل در مبدأ
بازرسی بعد از حمل در مقصد
بازرسی فنی/ بازرسی بار فله
نظارت بر بارگیری و تخلیه
نمونه برداری و خدمات آزمایشگاهی
خدمات تائید قیمت / اصالت فروشنده