ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۸۶۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : کرمان -بلوار آیت الله هاشمی -کیلومتر ۱۰ جاده کرمان - باغین
  • درباره ما : در سال ۱۳۶۲ با برنامه ریزی و تلاش و تجربه و مشاوره و کسب دانش فنی مؤسسان کارخانجات فاستونی آسیا در قلمرو تولید نخ و پارچه، به ویژه پارچه های پشمی، فاستونی در زمینی به مساحت ۷ هکتار کلنگ آن زده شد و در بهمن ماه سال ۱۳۷۲ کارخانه با تجهیزات مدرن فاستونی با حضور وزیر وقت صنایع افتتاح گردید. کارخانجات نساجی آسیا دارای ظرفیت ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ متر تولید پارچه فاستونی با تکنولوژی مدرن است که کارشنا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۳۶۲ با برنامه ریزی و تلاش و تجربه و مشاوره و کسب دانش فنی مؤسسان کارخانجات فاستونی آسیا در قلمرو تولید نخ و پارچه، به ویژه پارچه های پشمی، فاستونی در زمینی به مساحت ۷ هکتار کلنگ آن زده شد و در بهمن ماه سال ۱۳۷۲ کارخانه با تجهیزات مدرن فاستونی با حضور وزیر وقت صنایع افتتاح گردید.

    کارخانجات نساجی آسیا دارای ظرفیت ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ متر تولید پارچه فاستونی با تکنولوژی مدرن است که کارشناسان آن را بعنوان پیشرفته ترین مرکز تولیدی پارچه های پشمی در ایران ارزیابی کرده اند.
    از دیگر ویژگی های کارخانه کلیه مراحل تولید آن در یک مجموعه جمع شده استکه شامل “ریسندگی” ، “بافندگی” ، “رنگرزی” و “تکمیل” و واحدهای آزمایشگاهی و طراحی تشکیل یافته است.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه
گواهینامه