ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۹۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-فلکه اول صادقیه-خیابان رحیمی-کوچه ناصر قربانی-پلاک ۶۹-ساختمان روشنایی
  • درباره ما : تولیدی روشنایی از سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در عرصه تولید لوستر ، آباژور و میز های چوبی آغاز نموده و همواره سعی بر آن داشته تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نماید.این تولیدی از سال ۱۳۶۲که اولین نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردیده ، حضور فعال داشته و مفتخر به دریافت جوایز متعدد گردیده است. تولیدی روشنایی با مدیریت ثابت ، فعالیت خود را در همان محلی که روزی کار خود را آغاز ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولیدی روشنایی از سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در عرصه تولید لوستر ، آباژور و میز های چوبی آغاز نموده و همواره سعی بر آن داشته تا محصولات خود را با بالاترین کیفیت به بازار عرضه نماید.
    این تولیدی از سال ۱۳۶۲که اولین نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردیده ، حضور فعال داشته و مفتخر به دریافت جوایز متعدد گردیده است. تولیدی روشنایی با مدیریت ثابت ، فعالیت خود را در همان محلی که روزی کار خود را آغاز نموده بود ادامه میدهد و همواره رضایت شما مشتریان گرامی را سر لوحه کار خود قرار داده است.اجرای پروژه های بزرگ در زمینه ساخت لوستر های سفارشی جهت ا ماکن متبرکه -هتل ها -تالارها و... بخشی از فعالیت این تولیدی میباشد که رزومه درخشانی در این زمینه به خود اختصاص داده است. این تولیدی با کارشناسان با سابقه خود ، همواره آماده مشاوره و همراهی شما مشتریان عزیز در زمینه طراحی و ساخت لوسترمورد نظر شما میباشد.

    بستن
محصولات
مدل کالا: 5673
مدل کالا: 16035-8
مدل کالا: 568-2
مدل کالا: 5791
89200
L109