ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۱۱۸۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران- شهریار -جاده صفادشت -یوسف آباد قوام -بلوار قبچاق -خیابان دوم غربی -پلاک ۷
  • درباره ما : دارکار اولین تولید کننده ، طراح و مبتکر لوسترهای چوبی در ایران با بیش از ۳۷ سال تجربه بزرگترین و موفق ترین تولید کننده لوسترهای چوبی در ایران و خاورمیانه می باشد. این مجتمع تولیدی که حاصل نزدیک به ۴ دهه تولید با کیفیت و شهرت خاص خودرا با ارائه بیش از ۱۵۰ مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی و طراحی های فوق العاده جذاب تقریبا همه سلایق را در ایران و خاورمیانه دربر گرفته دارای تنوع فوق العاده ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    دارکار اولین تولید کننده ، طراح و مبتکر لوسترهای چوبی در ایران با بیش از ۳۷ سال تجربه بزرگترین و موفق ترین تولید کننده لوسترهای چوبی در ایران و خاورمیانه می باشد. این مجتمع تولیدی که حاصل نزدیک به ۴ دهه تولید با کیفیت و شهرت خاص خودرا با ارائه بیش از ۱۵۰ مدل لوستر چوبی و چراغ های تزئینی و طراحی های فوق العاده جذاب تقریبا همه سلایق را در ایران و خاورمیانه دربر گرفته دارای تنوع فوق العاده ، کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد همه اینها از دارکار برندی بی نظیر ساخته که بدون تبلیغات شهرتی خاص دارد.
    دارکار موفقیت خود را مرهون متخصصین با تجربه و مدیریت کارآمد و پرسنل وفادار و دانش فنی و تکنولوژی روز و طراحی منحصر به فرد این مجموعه می داند.
    صنایع روشنایی دارکار دارای بخش های گسترده ای همچون بخش فرآوری و پخت چوب ، ماشین کاری ، صنایع دستی ، شیشه گری ، خراطی ، فلزکاری ، رنگ کاری ، مونتاژ و کنترل کیفیت می باشد که ازاین مجتمع یک مجموعه بی بدیل ساخته است.
    در سال های اخیر عده ای فرصت طلب و سود جو با کپی برداری های ناشیانه و شبیه سازی های غیرفنی و علمی کالا های بی کیفیتی را با تبلیغات گسترده و با نام های جعلی وارد بازار کرده اند که البته از دید مصرف کنندگان دقیق و با ذوق ایرانی پنهان نمانده است.
    امید است دارکار با سرلوحه قرار دادن بهترین کیفیت ، دانش فنی ، قیمت مناسب و بهترین خدمات رضایت مشتریان خود را به حداکثر برساند.

    نوآوری و تنوع :
    در واحد تولیدی دارکار با بهترین مواد اولیه ابتدا در بخش طراحی ، محصولات طراحی و سپس با تکنیک های مختلف و روش های نوین روز پیاده سازی و اجرا می شود ، سپس در واحد کنترل کیفیت نقاط ضعف محصولات بررسی شده و پس از بازبینی های مکرر نهایتا برای تولید و عرضه برنامه ریزی می شود.

    کیفیت و سلامت :
    تمامی محصولات دارکار با مواد اولیه با کیفیت از قبیل چوب فرآوری شده و پخته ، فاقد رطوبت ، موریانه و آفت های چوب برای تولید آماده سازی می شود. همچنین بهترین نوع طلق های خارجی با مقاومت بالا در مقابل حرارت و شکستگی با عمری بالای ۱۰ سال بکار می رود. اتصالات تکنیکی و علمی و مواد اولیه مرغوب اهمیت بسزایی در ترک بر نداشتن و تغییر فرم چوب در دراز مدت ایفا می کند در نتیجه کیفیت بی مانند دارکار محصول سال های دراز تجربه و علاقه وافر به تولید محصول درجه یک می باشد.

    گستردگی:
    محصولات صنایع روشنایی دارکار توانسته با جذب مشتریان گسترده از آذزبائیجان تا هرمزگان محصولات زیبا و متنوع خود را به دست مصرف کنندگان برساند.

     

    بستن
محصولات
مدل افسون لوستر پنج شعله
مدل اسپرت آویز تک شعله
مدل آرک دیواری
مدل آفتاب چراغ سقفی سایز بزرگ
مدل پرستیژ لوستر هشت شعله
مدل چلسی آویز تک شعله