ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
دریچه ای نو به دنیای تجارت
تعداد مجموعه ها ۲۳,۰۰۸
تعداد محصولات ۱۵۲,۰۰۳
تعداد کاربران ۲,۸۸۵

نمایشگاه بین المللی آنلاین AKP

فروشگاه ای کی پی
در این بخش شما می توانید جهت خرید محصولات بدون واسطه و از درب کارخانه، سفارش خود را ثبت کنید.
مشاهده صفحه →
ثبت مجموعه
در این بخش شما می توانید برای مجموعه بازرگانی خود یک صفحه تجاری ایجاد کنیدو پس از ثبت نام فرم شهریه سالانه برای شما ارسال میشود و پس از پرداخت صفحه اختصاصی مجموعه شما فعال می گردد.
مشاهده صفحه →
آگهی ها
در این بخش شما می توانید آگهی های شرکت یا فروشگاه خود برای نتیجه هرچه بهتر و سریع تر به صورت کاملا رایگان درج کنید و همچنین از سایر آگهی های روز مطلع شوید.
مشاهده صفحه →
حراجی ها
در این بخش شما می توانید در هر لحظه از داغ ترین پیشنهادات شرکت ها و فروشگاه ها درباره کالا و خدماتشان باخبر شوید و همچنین خودتان حراجی خودتان را داشته باشید و دیگران را باخبر کنید. "دیگر منتظر روزهای سیاه نباشید"
مشاهده صفحه →
بیشتر AKP را بشناسید
تمامی مجموعه های تولیدی می توانند محصولات خود را در فروشگاه آنلاین ای کی پی بدون واسطه و با قیمت تولید در اختیار کاربران قرار دهند و این فروش با حداقل میزان خرید تعیین شده از سوی تولید کننده برای خریداران می باشد.
مجموعه ای کی پی از تمامی شرکت های بازرگانی به خصوص شرکت های تامین کننده که مایل به اخذ نمایندگی این مجموعه هستند دعوت به همکاری می نماید. متقاضیان می توانند از راه های ارتباطی ما رزومه خود را ارسال کنند.
در نمایشگاه اینستاگرامی ای کی پی اطلاعات صفحات مجازی مجموعه های موجود در وبسایت ای کی پی را برای کاربران به نمایش می گذارد و مجموعه های ثبت شده از این امکان به صورت خودکار بهره مند می شوند.
آریان کمالی متولد 1368 و دارای مدارک کارشناسی مدیریت گمرک,فیاتا(حمل و نقل بین المللی) با سالها تلاش توانست اطلاعات بازرگانی مجموعه های ایرانی را گردآوری کند.و همچنین با بوجود آمدن ای کی پی توانسته است شیوه نوینی در تجارت حتی با وجود تحریم ها و بحران ویروس کرونا ایجاد کند تا بازرگانان به راحتی بتوانند خود را به بازار جهانی معرفی کنند و کالای خود را به فروش برسانند.