ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
نیک رز چناران ( چشمه نوشان خراسان )
  • تعداد بازدید : ۲۳۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : مشهد-بلوار احمد آباد - خیابان طالقانی -پلاک ۱۱۰
  • درباره ما : عالیس نام تجاری مجموعه محصولات تولید شده در دو شرکت چشمه نوشان خراسان و شرکت نیک رز چناران می باشد، که در مجموعه شهرک صنعتی چناران در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار واقع گردیده این مجموعه با هدف تولید محصولات غذایی و نوشیدنی آغار به کار کرد و امروز یکی از مجموعه های بزرگ تولید نوشیدنی در ایران است.محصولات شرکت چشمه نوشان خراسان  شامل  نوشابه های گازدارغیر الکلی ، دوغ ، آب معدنی و محصو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    عالیس نام تجاری مجموعه محصولات تولید شده در دو شرکت چشمه نوشان خراسان و شرکت نیک رز چناران می باشد، که در مجموعه شهرک صنعتی چناران در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار واقع گردیده این مجموعه با هدف تولید محصولات غذایی و نوشیدنی آغار به کار کرد و امروز یکی از مجموعه های بزرگ تولید نوشیدنی در ایران است.

    محصولات شرکت چشمه نوشان خراسان  شامل  نوشابه های گازدارغیر الکلی ، دوغ ، آب معدنی و محصولات شرکت نیک رز چناران مجموعه کاملی است از ماء الشعیرها با طعمهای مختلف برای تمام خانواده ها با هر نوع ذائقه ایی.

     هدف ما درعالیس تلاش برای ارائه بهترین نوشیدنی ها بابهترین طعم و کیفیت ممکن است . و برای دستیابی به این مهم تمام کارکنان ومتخصصین عالیس شبانه روزی تلاش می کنند تا از آنچه کیفیت خلل ناپذیر عالیس می دانیم اطمینان حاصل کنند .

    بستن
محصولات
دوغ موسیرخیار
دوغ پونه کوهی
دوغ هشت گیاه عالیس
ماءالشعیر مالت تیره
نوشیدنی انگورقرمز گازدار
نکتار پرتقال خونی