ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : تهران-پاسداران-خيابان گل نبى-پلاك ٤٠
  • درباره ما : تأسیسات این مجموعه ۲۰هزار مترمربع مساحت و ۷هزار و ۹۱۵ مترمربع زیربنا دارد. محصولات این شرکت در حال حاضر، رب گوجه فرنگی، خیار شور، پوره گوجه فرنگی، زیتون شور و انواع ترشیجات است. در این شرکت، سالانه ۴هزار تن رب گوجه فرنگی و هزار تن خیارشور در بسته‌بندی‌های مختلف، با بهترین ماشین‌آلات روز، طبق استاندارد ملی ایران تولید می‌شود. این شرکت با پشتوانه قدمت، دانش فنی، فناور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تأسیسات این مجموعه ۲۰هزار مترمربع مساحت و ۷هزار و ۹۱۵ مترمربع زیربنا دارد. محصولات این شرکت در حال حاضر، رب گوجه فرنگی، خیار شور، پوره گوجه فرنگی، زیتون شور و انواع ترشیجات است.

    در این شرکت، سالانه ۴هزار تن رب گوجه فرنگی و هزار تن خیارشور در بسته‌بندی‌های مختلف، با بهترین ماشین‌آلات روز، طبق استاندارد ملی ایران تولید می‌شود.

    این شرکت با پشتوانه قدمت، دانش فنی، فناوری و نیروهای متخصص خود، همواره در صدد بوده است با تعالی فعالیت‌های خود، سطح توسعه صنایع غذایی کشور را ارتقا بخشد.

    شرکت تکچین بهاران، به عنوان یکی از بنیان‌گذاران و پیشروان صنایع غذایی نوین ایران، با به‌کارگیری متخصصان مجرب، صنایع مدرن و فناوری روز دنیا، خود را با تولیدکنندگان مطرح جهان و بالاترین کیفیت و استانداردهای ملی و جهانی، تطبیق داده است.

    بستن
محصولات
رب گوجه فرنگی عزیز
رب گوجه فرنگی قوطی عزیز
رب شیشه ایی عزیز
رب شیشه ایی بزرگ عزیز
زیتون شور عزیز
خیار شور عزیز